![]()
Większość tekstów zawartych w trzecim tomie „Dziennikarstwa i Mediów“ koncentruje się wokół zagadnień związanych z szeroko pojętą przyszłością dziennikarstwa. Autorzy starają się odpowiedzieć na pytanie: w jakim kierunku zmierza samo dzienn
14% rabatu
54,05 zł
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,96 zł
![]() Komunikacja wizualna w dziennikarstwie reklamie i public relations
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Książka jest pierwszą publikacją na krajowym rynku wydawniczym, w której problem komunikacji wizualnej w dziennikarstwie, reklamie i public relations jest omawiany z wielu punktów widzenia w jednym tomie. Na świecie i w Polsce zagadnieniem
20% rabatu
51,66 zł
64,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,57 zł
![]()
Konflikt pomiędzy wolnością słowa a mową nienawiści pozostaje jednym z najbardziej problematycznych obszarów w zakresie funkcjonowania demokratycznego państwa i społeczeństwa. W książce stawiane jest pytanie o to, czy w demokratycznym państ
19% rabatu
58,53 zł
72,45 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,43 zł
![]()
Podręcznik wprowadza w podstawowe pojęcia i koncepcje związane ze środkami przekazu, komunikacją społeczną i społeczeństwem informacyjnym. Wskazuje zadania mediów w edukacji, a także funkcje i obszary badawcze pedagogiki mediów. Przybliża r
21% rabatu
30,73 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,67 zł
![]() Nieład komunikacyjny w demokracji lokalnej
Autor:
Piechota Grażyna
Wydawca:
Śląsk
wysyłka: niedostępny
Książka dotyczy centralnego dla zachowań społecznych problemu, jakim jest tworzenie wartościowych, pogłębionych relacji społecznych zwanych w skrócie społeczeństwem obywatelskim. Współczesna Polska przeżywa dość znaczny kryzys więzi, autory
9% rabatu
26,33 zł
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,29 zł
![]()
To pasjonująca lektura.To opowieść o dziennikarstwie lat, które nie pozostawiły po sobie wiarygodnychdokumentów, a wiarygodnych tekstów dziennikarzy tyle, ile udało się przepchnąć przez cenzurę. [...] Krystyna Tarasiewicz przeszła w Warszaw
48% rabatu
20,75 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,75 zł
![]()
Niezłomni, odważni, patriotyczni, czy cyniczni, mali, zakompleksieni? Jacy byli dziennikarze w PRL.
Książka opowiada o ich losach i doświadczeniach. Pokazuje paletę postaw środowiska, które w dużym stopniu było odpowiedzialne za światopoglą
34% rabatu
47,78 zł
72,15 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,68 zł
![]() Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach.
Autor:
Mistewicz Eryk
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepie
33% rabatu
23,31 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,04 zł
![]()
Rzecznik prasowy - to brzmi dumnieW kontaktach z mediami, szczególnie w sytuacjach kryzysowych to właśnie oni idą na pierwszy ogień. Często muszą tłumaczyć niezbyt trafne, wypowiadane w pośpiechu słowa polityków. Odpierają absurdalne ataki
31% rabatu
27,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,40 zł
![]() Media w duszpasterstwie
wysyłka: niedostępny
Książka jest próbą odpowiedzi na pytanie, jak skutecznie wykorzystywać przestrzeń nowoczesnych mediów w duszpasterstwie. Jak wnieść do wirtualnego świata internetu treści wiary, jak ewangelizować?
19% rabatu
32,32 zł
40,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,26 zł
![]() Demontaż polityki w społeczeństwie informacyjnym
Autor:
Kepplinger Hans Mathias
wysyłka: niedostępny
Niniejsza książka jest dogłębną, wieloaspektową i historyczną analizą zawartości niemieckich mediów (głównie prasy), przeprowadzoną pod kątem wykrycia związków między treścią mediów a pozycją polityki w społeczeństwie. Głównym przedmiotem d
19% rabatu
25,37 zł
31,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,32 zł
![]() Różnorodność kulturowa w mediach
Autor:
Ratajczak Magdalena
Wydawca:
Elipsa Dom Wydawniczy
wysyłka: niedostępny
Teoretyczne aspekty zróżnicowania kulturowego
Pluralizm kulturowy w mediach. Media i programy etniczne
Pluralizm kulturowy w praktyce. Przypadki wybranych krajów europejskich
Portretowanie mniejszości etnicznych w mediach
19% rabatu
27,15 zł
33,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,10 zł
![]() Dot.s(com)plikowane. Jak rozplątać nasze życie...
Autor:
Zuckerberg Randi
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: niedostępny
Kilka słów o... Nowe technologie, urządzenia mobilne i media społecznościowe zmieniały, udoskonalały i komplikowały nasze życie w każdym niemal aspekcie - od kontaktów z przyjaciółmi po sposób, w jaki wybieramy prezydentów, od tego, jak kie
31% rabatu
27,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,40 zł
![]()
Bezpretensjonalny, lekki i zabawny dziennik, prezentujący rok z życia dziennikarki piszącej na tematy kulturalne, mieszkanki wielkiego miasta w Kanadzie, która postanowiła żyć ekologicznie. Nie wszystko okazało się proste, łatwe, przyjemne
48% rabatu
18,15 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,15 zł
![]() Punkt widzenia w metaforyce dziennikarzy sportowych
Autor:
Siekiera Rafał
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Książka Rafała Siekiery, bazując na osiągnięciach lingwistyki komunikacyjnej, interakcyjnej, kognitywistycznej, zwraca uwagę na stylistykę wybranych gatunków wypowiedzi medialnych o tematyce sportowej. Autor zajmuje się problemami konceptua
25% rabatu
28,30 zł
37,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,24 zł
![]()
Lektura tej książki pobudza do podwójnego zastanowienia. Najpierw autor uzmysławia nam, w jak wielu kontekstach funkcjonuje pojęcie autorytetu - otwierając oczy na rozliczne wymiary zjawiska i ideologiczne uwikłania użytku, jaki się z niego
19% rabatu
28,85 zł
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,80 zł
![]() Media audiowizualne w nauczaniu Jana Pawła II
Autor:
Łęcicki Grzegorz
Wydawca:
Elipsa Dom Wydawniczy
wysyłka: niedostępny
Monografia niniejsza jest natomiast próbą syntetycznego przedstawienia nauczania papieża Jana Pawła II o mediach audiowizualnych. Analiza poszczególnych zagadnień została poprzedzona rozdziałem o charakterze wprowadzającym, zawierającym prz
19% rabatu
28,85 zł
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,80 zł
![]() Media w analogowym i cyfrowym świecie
Autor:
Adamski Andrzej
Wydawca:
Elipsa Dom Wydawniczy
wysyłka: niedostępny
„Rozwój nowego systemu produkcji kryje w sobie zarodki tak olbrzymiej rewolucji społecznej, że tylko niewielu spośród nas odważyło się ocenić jej znaczenie. Jesteśmy bowiem o krok od rewolucyjnej zmiany w naszych własnych domach” – pisał w
19% rabatu
33,93 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,87 zł
![]()
Parafrazując znane powiedzenie, odnoszące się pierwotnie do prasy, można powiedzieć, że nic tak nie ożywia przekazu medialnego jak trup… W dobie komercjalizacji mass mediów oraz traktowania informacji wyłącznie w kategorii towaru i zysku, s
19% rabatu
30,54 zł
37,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,49 zł
![]()
Parafrazując znane powiedzenie, odnoszące się pierwotnie do prasy, można powiedzieć, że nic tak nie ożywia przekazu medialnego jak trup… W dobie komercjalizacji mass mediów oraz traktowania informacji wyłącznie w kategorii towaru i zysku, s
19% rabatu
27,15 zł
33,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,10 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|