Okładka książki Media masowe w demokratycznych procesach wyborczych

Media masowe w demokratycznych procesach wyborczych

Wydawca: Aspra
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375450491
EAN: 9788375450491
oprawa: Miękka
podtytuł: Standardy europejskie i uwarunkowania ich realizacji
format: 16.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 560
rok wydania: 2008
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
31% rabatu
47,94 zł
Cena detaliczna: 
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,94

Opis produktu

Nie ulega wątpliwości, że ważnym przedmiotem współczesnych procesów wyborczych są media masowe. Poprzez odpowiednie wyeksponowanie nadają one faktom politycznym znaczenie. To głównie za ich pośrednictwem społeczeństwo dowiaduje się o programach politycznych ugrupowań zabiegających o społeczne poparcie. Media masowe odgrywają kluczową rolę w formowaniu opinii publicznej i komunikacji politycznej. Są „ważnym środkiem przodownictwa opinii”, a to w sposób bezpośredni rzutuje na wyniki wyborów. Ich aktywność jest istotnym zjawiskiem społecznym, m.in. przesłanką kształtowania się społeczeństwa obywatelskiego. Analizowanie tendencji w polityce medialnej, jakie kształtują się u progu XXI wieku w Europie i na innych kontynentach, jest zatem zadaniem priorytetowym. Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj