![]() Media publiczne w Polsce
Wydawca:
Aspra
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375450064
EAN:
9788375450064
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Teraźniejszość i przyszłość
format:
14.0x20.0cm
język:
polski
liczba stron:
130
rok wydania:
2007
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
18,12 zł
Cena detaliczna:
26,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,12 zł
Opis produktu
Niniejsza publikacja wpisuje się w dyskusję na temat przyszłości elektronicznych środków przekazu w Polsce - zwłaszcza miejsca i rolki ich sektora publicznego.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|