Okładka książki Relacje polsko-rosyjskie. Rola mediów masowych

Relacje polsko-rosyjskie. Rola mediów masowych

Wydawca: Aspra
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375452655
EAN: 9788375452655
oprawa: Miękka
format: 14.0x20.0cm
język: polski
liczba stron: 110
rok wydania: 2009
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
30% rabatu
16,70 zł
Cena detaliczna: 
24,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,68

Opis produktu

Media masowe stanowią we współczesnej Polsce siłę trudną do przecenienia. Czwarta władza (a w opinii niektórych obserwatorów polskiej sceny politycznej - nawet pierwsza) wydaje się być szczególnie predestynowana do tego celu. Nieco inna jest w sposób oczywisty pozycja środków przekazu w Rosji, gdzie nadal państwo jest głównym ich dysponentem, co jednak ujmuje wiarygodności działaniom instytucji medialnych. Niemniej, to środki przekazu obu państw powinny przejąć na swe barki ciężar poprawy klimatu w polsko-rosyjskich (czy też rosyjsko-polskich) relacjach. Misja ta mieści się bowiem dobrze w funkcjach: informacyjnej, edukacyjnej i objaśniającej, tak charakterystycznych dla środków masowego przekazu, a zaufanie jakim jednak i Polacy, i Rosjanie darzą instytucje medialne, stwarza dobrą po temu podstawę. Dlatego też, mimo nadal istotnych różnic, jeśli chodzi o pozycję mediów w systemach społeczno-politycznych Polski i Rosji, należy aktywnie zabiegać o ich włączenie się w proces normalizacji stosunków wzajemnych. Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj