Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce Br
Autor:
Grażyna Białopiotrowicz
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-7561-045-1
EAN:
9788375610451
oprawa:
Miękka
format:
14.0x22.0cm
język:
polski
Seria:
AKADEMIA ROZWOJU OSOBISTEGO
liczba stron:
272
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
31,39 zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,31 zł
Opis produktu
Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce! Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy. Celowo lub nieświadomie tworzymy swój mentalny obraz w myślach osób, z którymi się kontaktujemy, a obraz ten to nic innego, jak nasz wizerunek. - W jaki sposób kreować swój wizerunek? - Jak budować pozytywne relacje z ludźmi? - Co robić, by emocje, jakie wywołujemy nam sprzyjały? - Jak prowadzić interesującą rozmowę? - Jak się ubrać, by zrobić dobre wrażenie? - Jak się zachować? - Kiedy całuje się kobiety w rękę, a kiedy nie należy tego robić? - Co zrobić z telefonem komórkowym? Na te i wiele innych pytań odpowiada Autorka niniejszej książki adresowanej do ludzi biznesu i polityki, osób pracujących w różnego rodzaju instytucjach, urzędach i firmach - słowem wszystkich, którzy chcą być jak najlepiej postrzegani w działalności zawodowej i publicznej, a także w życiu prywatnym. Grażyna Białopiotrowicz - psycholog, trener biznesu, rozwoju osobistego i umiejętności interpersonalnych, specjalista w zakresie marketingu politycznego oraz kreowania wizerunku medialnego osób publicznych. Jest osobistym doradcą wielu prominentnych przedstawicieli świata polityki i biznesu w zakresie rozwoju osobistego oraz budowania pozytywnego wizerunku własnej osoby. Autorka i realizatorka programów biznesowych dotyczących profesjonalnej obsługi klienta, skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży oraz strategii wpływu społecznego. Przez wiele lat prowadziła zajęcia ze studentami w Zakładzie Psychologii Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Obecnie jest wykładowcą Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka kilkunastu książek, m.in: Sztuka aktywności; Kobieta-mężczyzna. Psychologiczne gry w miłości i biznesie, oraz artykułów w czasopismach fachowych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|