Kryzysy walutowe bankowe i zadłużeniowe w gospodarce światowej
Autor:
Gruszczyński Marcin
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375565706
EAN:
9788375565706
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
242
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
34,35 zł
Cena detaliczna:
48,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,26 zł
Opis produktu
Sukcesy globalizacji, liberalizacji i integracji w pierwszych latach XXI wieku mogły wskazywać na to, że problem kryzysów, powszechnych jeszcze w poprzednim dziesięcioleciu, odszedł do przeszłości. Ostatni wielki, światowy kryzys finansowy ponownie jednak zwrócił uwagę na problematykę kryzysów walutowych, bankowych i zadłużeniowych.
Celem niniejszej publikacji jest zapoznanie Czytelnika z:
- teoretycznymi aspektami kryzysów walutowych, bankowych oraz zadłużeniowych,
- wskaźnikami wyprzedzającymi kryzysy,
- praktycznymi doświadczeniami krajów dotkniętych ich rozmaitymi odmianami,
- konsekwencjami gospodarczymi i politycznymi kryzysów,
- problemem efektywności rynku walutowego,
- metodami identyfikowania presji rynkowej,
- wyzwaniami modelowania kursów walutowych.
Doświadczenia krajów dotkniętych kryzysem sugerują, że są one pochodną wielkiej zmiany - liberalizacji, integracji, reform mających charakter polityczny czy ekonomiczny, zmiany stosunków społecznych, deregulacji sektora finansowego - prowadzącej do pożądanych rezultatów, ale i tworzącej nowe, nieznane zagrożenia o nieoczekiwanej skali. Wydaje się, że wstrząsy kryzysowe karzą za błędy w polityce gospodarczej, fiskalnej, pieniężnej, nieprzemyślane zobowiązania publiczne, nieefektywną absorpcję napływu kapitału, niezrównoważenie programów reform. Konsekwencje kryzysów wzmacniane są przez globalizację, liberalizację, innowacje finansowe oraz integrację rynków światowych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|