Kultura miejska w Polscewysyłka: niedostępny
ISBN:
9788361587330
EAN:
9788361587330
oprawa:
Miękka
podtytuł:
z perspektywy interdyscyplinarnych badań jakościowych
format:
15.0x21.0cm
język:
polski
liczba stron:
204
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
13,27 zł
Cena detaliczna:
19,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,23 zł
Opis produktu
Narodowe Centrum Kultury przygotowało publikację - ” Kultura miejska w Polsce z perspektywy interdyscyplinarnych badań jakościowych”, która opiera się na – częściowo zmienionym i przeredagowanym przez autorów – „Raporcie o stanie i zróżnicowaniach kultury miejskiej w Polsce”, przygotowanym na Kongres Kultury Polskiej, który odbył się we wrześniu 2009 roku.
Mimo wprowadzonych przez autorów zmian, książka jest przede wszystkim prezentacją wybranych wyników obszernych, jakościowych badań empirycznych zrealizowanych w roku 2008 w 22 miastach Polski, stanowiących podstawę wspomnianego raportu. Koncepcję całości i badań terenowych na zlecenie Narodowego Centrum Kultury opracowali Wojciech Burszta, Barbara Fatyga, Mirosław Pęczak i Albert Hupa; metodologię badań zaprojektowali Barbara Fatyga, Albert Hupa i Przemysław Zieliński; badania w terenie zrealizował interdyscyplinarny zespół z kilku ośrodków akademickich. Koordynatorem badań terenowych był Piotr Majewski z SWPS; analizy poszczególnych obszarów tematycznych wykonali autorzy książki; kierował projektem Wojciech Burszta.
W książce przedstawiono tylko niektóre z wyników badań, zgromadzony materiał empiryczny jest bowiem na tyle bogaty, iż może być materiałem na kilka książek i opracowań, które być może jeszcze powstaną.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|