MISTRZ ANALIZY DANYCH OD DANYCH DO WIEDZY
Autor:
John W. Foreman
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-283-5821-8
EAN:
9788328358218
oprawa:
miękka
podtytuł:
Od danych do wiedzy
format:
230x170x20mm
język:
polski
liczba stron:
440
rok wydania:
2019
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
53,85 zł
Cena detaliczna:
79,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,28 zł
Opis produktu
Nauka o danych, znana również pod nazwą data science, jest stosunkowo nową, interdyscyplinarną dziedziną, zajmującą się różnymi technikami analizy danych, ich implementacją i wykorzystywaniem do różnych celów. Zalety nauki o danych doceniają specjaliści z wielu branż: analitycy biznesowi, statystycy, architekci oprogramowania i osoby zajmujące się sztuczną inteligencją. Tak naprawdę ta dziedzina nie koncentruje się na kodowaniu i bazach danych, ale raczej na metodach wyłuskiwania z danych najróżniejszych cennych informacji. Wartość tej wiedzy niejednokrotnie okazuje się ogromna.
Niniejsza książka jest przystępnym wprowadzeniem do nauki o danych. Jest przeznaczona dla osób, które chcą stosować techniki analizy danych w biznesie. Te techniki, opisane na podstawie praktycznych przypadków, to m.in. optymalizacja, prognozowanie i symulacja, a także sztuczna inteligencja, teoria grafów, analiza skupień i wykrywanie anomalii. Dzięki tej książce nie tylko zrozumiesz zasady analizowania danych, ale także nauczysz się wybierać technikę właściwą do rozwiązania danego problemu. Poznasz też techniki pracy z prototypami. Co ciekawe, niemal wszystkie opisane tu metody zostały zaprezentowane w arkuszu kalkulacyjnym.
W książce opisano m.in.
optymalizację za pomocą programowania liniowego i całkowitoliczbowego
szereg czasowy, wykrywanie trendów i wahań sezonowych
przewidywanie za pomocą wygładzania wykładniczego
metodę symulacji Monte Carlo
test Tukeya i lokalne czynniki odstające
język R — zaawansowane techniki analizy danych
Wyciśnij z danych każdą kroplę wiedzy!
O autorze
John W. Foreman — jest głównym analitykiem danych w MailChimp.com. Udziela również porad dotyczących analizy danych takim podmiotom jak Coca-Cola czy Intercontinental Hotels, a także oraz amerykańskim agendom rządowym, włączając w to DoD, IRS, DHS i FBI. Często wygłasza prelekcje o rozwiązaniach analitycznych w biznesie.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|