Modele i strategie biznesu w obszarze dystrybucji energii elektrycznej w Polsce
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788378654643
EAN:
9788378654643
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
144
rok wydania:
2017
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
23,71 zł
Cena detaliczna:
29,40 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,71 zł
Opis produktu
W dyskusjach dotyczących prowadzonego biznesu i skutecznego zarządzania nim jako argumentów opisujących efektywność czy skuteczność procesów zarządzania, menedżerowie często używają takich określeń jak model biznesu oraz strategia biznesu). Z tego względu zasadne staje się poszukiwanie odpowiedzi na pytanie: czy te określenia są tożsame i używane zamiennie dla opisania tego samego narzędzia, zjawiska i procesu, czy też odnoszą się do różnych narzędzi, które menedżerowie wykorzystują na rozmaitych etapach procesu zarządzania biznesem?
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|