Okładka książki MOTYWACJE W ZARZĄDZANIU PUBLICZNYM

MOTYWACJE W ZARZĄDZANIU PUBLICZNYM

Wydawca: Poligraf
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-8159-162-1
EAN: 9788381591621
oprawa: Miękka
podtytuł: Jak zarządzać krajem, regionem, przedsiębiorstwem?
format: 205x145x8mm
język: polski
liczba stron: 144
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
45% rabatu
27,10 zł
Cena detaliczna: 
49,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,35
Od mechanizmów motywacji odpowiednio wplecionych w system zarządzania i kreowania twórczych emocji ? jak pisze Autor we wstępie do swojej książki zależą nie tylko efekty pracy, ale także zdrowie, szczęście i kreatywność każdej jednostki czy to indywidualnie, czy też wpisanej w określoną społeczność.
Tworzenie odpowiednich systemów motywacji obudowanych w mechanizmy aktywizacji i angażowania powinno być priorytetem władz każdego szczebla i rodzaju.
Opracowanie planów mechanizmów, które byłyby w stanie poprzez oddziaływanie na jednostkę czy grupy społeczne motywować je do aktywności ukierunkowanej na osiągnięcie pożądanego celu nie jest łatwe. Co właściwie jest niezbędne do zbudowania prawidłowego systemu motywacji? Jakie muszą być ku temu spełnione warunki na różnych płaszczyznach życia jednostki czy społeczeństwa?
Odpowiedziom na powyższe pytania i przykładom mechanizmów kształtowania motywacji poświęcona jest właśnie niniejsza książka.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj