Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta
Autor:
Szelągowska Magdalena
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788328336896
EAN:
9788328336896
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Zarządzanie jakością obsługi klienta w praktyce
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
184
rok wydania:
2017
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
33,64 zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,64 zł
Opis produktu
Magdalena Szelągowska
Z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą:
- tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych
- kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy
- badania satysfakcji i rekomendacji Klienta
- operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości
- tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych
W ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów.
Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu „Nauka praktyce — praktyka nauce”. Certyfikowany Trener Biznesu.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|