Okładka książki Problemy kampanii wrześniowej 1939 roku w świadomości społecznej i publikacjach lat okupacji

Problemy kampanii wrześniowej 1939 roku w świadomości społecznej i publikacjach lat okupacji

Autor: Zych Tadeusz
Wydawca: Norbertinum
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788372225382
EAN: 9788372225382
oprawa: Twarda
format: 15.0x21.5cm
język: polski
liczba stron: 211
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
31% rabatu
26,63 zł
Cena detaliczna: 
38,80 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,63

Opis produktu

Praca Tadeusza Zycha podejmuje próbę odpowiedzi na pytanie czym był Wrzesień 1939 roku dla społeczeństwa polskiego w czasie okupacji oraz jaki wpływ pozostawił w ich świadomości. Spojrzenie na klęskę kampanii wrześniowej od strony jej skutków psychologicznych i społecznych oparte jest na analizie prasy konspiracyjnej lat 1939-1945 oraz podziemnych broszur. Celem pracy jest ukazanie obrazu walk jesiennych 1939 roku, jaki rodził się w czasie ich trwania i pierwszych miesiącach powrześniowych. Postawy, stereotypy i odbiór klęski, które wówczas się wytworzyły, funkcjonują do dzisiaj.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj