Promocja usług
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375566543
EAN:
9788375566543
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
166
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
25,05 zł
Cena detaliczna:
35,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,05 zł
Opis produktu
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:- podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,- specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług,- przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach,- zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych,- przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług,- analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych.Główne zalety podręcznika to m.in.:- przejrzysty układ,- logiczna i spójna merytorycznie struktura,- zrozumiała forma przekazu,- szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach,- liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług,- omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu),- bogata bibliografia.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|