Prowadzenie działalności gospodarczej w internecie
Autor:
Włodzimierz Szpringer
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8372515727
EAN:
9788372515728
oprawa:
Kartonowa Foliowana
podtytuł:
Od e-commerce do e-businessu
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
328
rok wydania:
2005
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
44,30 zł
Cena detaliczna:
55,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,25 zł
Opis produktu
Rozwój handlu elektronicznego wymaga podejścia systemowego. Dotychczas brakowało pogłębionej refleksji kojarzącej rozmaite kierunki badawcze, a zwłaszcza uwzględniającej rosnącą rolę instytucji prawnych i konwergencję mediów elektronicznych. Nie jest bowiem prawdą twierdzenie, że w tej sferze działa tylko wolny rynek. Występuje potrzeba łagodzenia sprzeczności np. między ochroną prywatności a przejrzystością zawieranych transakcji, efektywnością a bezpieczeństwem. Na nowo trzeba przemyśleć problemy ochrony prywatności i nieuczciwej konkurencji - pod kątem rozważenia potrzeby specjalnych regulacji. Istnieje sprzeczność między globalnym charakterem Internetu a regulacjami krajowymi, które nierzadko znacznie różnią się między sobą. Trudności sprawia stosowanie zasady siedziby i teorii skutku, a więc ustalenia właściwości władz krajowych w konkretnej sprawie. Niejasności regulacyjne i orzecznicze powstają w kontekście określenia, czym jest aktywna lub pasywna strona www oraz kiedy konsument jest adresatem oferty lub reklamy, a tym samym korzysta z przywileju prawa swego kraju (a nie kraju dostawcy). Kontrowersje dotyczą również sytuacji, kiedy podpis własnoręczny może być zastępowany przez podpis elektroniczny, a forma pisemna (papierowa) - innym "trwałym" nośnikiem danych.
Książka wypełnia lukę rynkową, ponieważ zapewnia kompleksowe podejście do wszystkich istotnych kwestii e-businessu.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|