Przedsiębiorstwa i ich interesariusze
Autor:
red.Monika Boguszewicz-Kreft
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375567854
EAN:
9788375567854
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Relacje marketingowe i CSR
format:
16,5x23,5 cm
język:
polski
liczba stron:
188
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
32,81 zł
Cena detaliczna:
48,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,81 zł
Opis produktu
Na stronach niniejszej publikacji czytelnik znajdzie treści dotyczące istotnych i aktualnych zagadnień związanych z marketingiem i społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Autorzy badają te obszary przyjmując różne punkty widzenia i analizując je w różnych kontekstach oraz wymiarach.
Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki, a także złożoności problemów, które naukowcy starają się poprzez prace badawcze i konceptualne zbadać.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|