Psychologia coachingu biznesowego
Autor:
Kershawa I. Lewin M.
Wydawca:
Harmonia
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377440636
EAN:
9788377440636
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
16,5x23,5 cm
język:
polski
liczba stron:
438
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
26% rabatu
31,67 zł
Cena detaliczna:
43,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,58 zł
Opis produktu
Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie informacji na temat coachingu biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym oraz przedstawienie jak najszerszego fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego, procesu coachingu i jego skuteczności oraz metod pracy z klientem. W książce proponuje się również model coachingu biznesowego, którego celem jest połączenie trzech istotnych elementów procesu: klienta, organizacji i coacha. Publikacja kładzie nacisk na fakt, iż coaching biznesowy jest procesem nieliniowym, zależnym od wielu różnorodnych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie jednego uniwersalnego celu – poprawy efektywności funkcjonowania.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|