|   Psychologia sprzedaży- droga do sprawczości... +CD
                            Autor:
                            
                                        Mateusz Grzesiak
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Helion
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788328334700                            
                         
                            EAN:
                            
9788328334700                            
                         
                            oprawa:
                            
Twarda                            
                         
                            format:
                            
14.6x21.5                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
192                            
                         
                            rok wydania:
                            
2017                            
                         (0) Sprawdź recenzje 31% rabatu40,59 zł Cena detaliczna:  59,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,59 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Nowe, ekskluzywne wydanie z audiobookiem!
Sprzedaż jest wszędzie. Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie — za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie, przyczyniając się do wyboru ścieżki życiowej. Kandydat do pracy sprzedaje szefowi historię, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie wizję, że jeśli zdecyduje się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynki: matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |