Public relations
Autor:
Barbara Rozwadowska
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: niedostępny
ISBN:
838860726X
EAN:
9788388607264
oprawa:
Miękka
format:
14.0x22.0cm
język:
polski
liczba stron:
394
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
26,73 zł
Cena detaliczna:
39,50 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,65 zł
Opis produktu
Pozycja adresowana jest głównie do studentów, osób zajmujących się zawodowo public relations, a także do kadry menedżerskiej, pragnącej poszerzyć swoją wiedzę na temat możliwości efektywnego kształtowania wizerunku organizacji.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|