|   Public relations w sytuacjach kryzysowych...
                            Autor:
                            
                                        Smektała Tymon
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Astrum
                        
                     wysyłka: 48h 
                            ISBN:
                            
9798372770379                            
                         
                            EAN:
                            
9798372770379                            
                         
                            oprawa:
                            
oprawa: broszurowa                            
                         
                            format:
                            
15x20,5 cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            KREATYWNOŚĆ
                            
                         
                            liczba stron:
                            
152                            
                         
                            rok wydania:
                            
2005                            
                         (0) Sprawdź recenzje 26% rabatu33,42 zł Cena detaliczna:  45,01 zł 
                                DODAJ DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,42 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci. W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów. !
             x     
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |