Okładka książki Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości..

Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości..

Autor: Maria Kubacka
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 3 - 5 dni
ISBN: 9788381027601
EAN: 9788381027601
oprawa: Miękka
format: 16.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 152
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
40,43 zł
Cena detaliczna: 
60,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,38

Opis produktu

Monografia jest poświęcona wskazaniu miejsca i roli rachunku kosztów klienta w modelowaniu wartości przedsiębiorstwa. Dostarcza Czytelnikowi wiedzę o tym: • jak interpretować wartość przedsiębiorstwa, • jaka jest rola klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, • jak ważne z punktu widzenia wyników przedsiębiorstwa są relacje z klientami, • jakie są miary i uwarunkowania przeprowadzania wyceny wartości klientów, • jaka jest rola rachunku kosztów klienta w przedsiębiorstwie, • w jaki sposób rachunek kosztów klienta może wspierać kreowanie wartości przedsiębiorstwa. Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości, finansów i marketingu. Zaprezentowano w niej nowoczesną koncepcję wykorzystania rachunku kosztów klienta w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa. Publikacja adresowana jest do: • kadry kierowniczej i menedżerów różnych szczebli zarządzania, • specjalistów ds. controllingu oraz analityków finansowych, • pracowników działów finansowo-księgowych, • słuchaczy studiów podyplomowych, • studentów kierunków ekonomicznych.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj