Reklama jako proces komunikacji
Autor:
Antoni Benedikt
Wydawca:
Astrum
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8372771235
EAN:
9788372771230
oprawa:
Miękka
format:
15.0x21.0cm
język:
polski
Seria:
BIZNES
liczba stron:
170
rok wydania:
2005
(0) Sprawdź recenzje
35% rabatu
16,25 zł
Cena detaliczna:
24,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,20 zł
Opis produktu
To doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących poszerzyć swe kwalifikacje pracowników działów sprzedaży i public relations oraz dla wszystkich tych, którzy pragną nauczyć się bardziej świadomie odczytywać przekazy reklamowe oraz nie ulegać bezwiednie zawartym w reklamie mechanizmom perswazyjnym.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|