Rola marki w konkurencyjnym świecie bankowości
Autor:
Justyna Rybacka
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN:
9788368563009
EAN:
9788368563009
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
jak zdobyć zaufanie pokolenia Y w świecie bankowości
format:
236x168 mm
język:
polski
liczba stron:
214
rok wydania:
2025
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
60,78 zł
Cena detaliczna:
90,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,78 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwaSektor bankowy w Polsce dynamicznie się zmienia pod wpływem globalizacji, liberalizacji, rozwoju technologii i rosnących oczekiwań klientów, dlatego banki muszą nie tylko oferować atrakcyjne produkty, ale też budować silne i rozpoznawalne marki. Książka Justyny Rybackiej analizuje kluczowe, a wciąż niedostatecznie zbadane zagadnienie - rolę marki banku w procesie decyzyjnym pokolenia Y. Na podstawie badań empirycznych autorka pokazuje, jakie czynniki wpływają na wybór banku przez millenialsów, jakie mają oni oczekiwania wobec sektora bankowego, jakie skojarzenia budzą marki banków w tej grupie wiekowej oraz które narzędzia są najskuteczniejsze w walce o uwagę młodych klientów. To także praktyczny przewodnik po budowaniu lojalności wśród najbardziej wymagających konsumentów współczesnego rynku, obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć bankowość oczami pokolenia Y. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|