|   Rola marki w konkurencyjnym świecie bankowości
                            Autor:
                            
                                        Justyna Rybacka
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    CeDeWu
                        
                     wysyłka: 48h 
                            ISBN:
                            
9788368563009                            
                         
                            EAN:
                            
9788368563009                            
                         
                            oprawa:
                            
oprawa: broszurowa                            
                         
                            podtytuł:
                            
jak zdobyć zaufanie pokolenia Y w świecie bankowości                            
                         
                            format:
                            
236x168 mm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
214                            
                         
                            rok wydania:
                            
2025                            
                         (0) Sprawdź recenzje 32% rabatu60,78 zł Cena detaliczna:  90,00 zł 
                                DODAJ DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,78 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwaSektor bankowy w Polsce dynamicznie się zmienia pod wpływem globalizacji, liberalizacji, rozwoju technologii i rosnących oczekiwań klientów, dlatego banki muszą nie tylko oferować atrakcyjne produkty, ale też budować silne i rozpoznawalne marki. Książka Justyny Rybackiej analizuje kluczowe, a wciąż niedostatecznie zbadane zagadnienie - rolę marki banku w procesie decyzyjnym pokolenia Y. Na podstawie badań empirycznych autorka pokazuje, jakie czynniki wpływają na wybór banku przez millenialsów, jakie mają oni oczekiwania wobec sektora bankowego, jakie skojarzenia budzą marki banków w tej grupie wiekowej oraz które narzędzia są najskuteczniejsze w walce o uwagę młodych klientów. To także praktyczny przewodnik po budowaniu lojalności wśród najbardziej wymagających konsumentów współczesnego rynku, obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć bankowość oczami pokolenia Y. x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |