Rozwój rynku żywności ekologicznej a zachowania konsumentów
Wydawca:
Scholar
wysyłka: 48h
ISBN:
9788367450683
EAN:
9788367450683
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
format:
15.0x21.0cm
język:
polski
liczba stron:
226
rok wydania:
2024
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
34,51 zł
Cena detaliczna:
48,30 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,71 zł
Opis produktu
Większość dotychczasowych badań skupiała się na analizie jednej z dwóch sfer rynku ekologicznego – albo na sektorze produkcji rolnictwa ekologicznego, albo na sektorze konsumpcji żywności ekologicznej. W tej monografii znalazły się oba aspekty, co pozwala na holistyczne spojrzenie na rynek ekologiczny. (…) Dzięki połączeniu teoretycznych podstaw i aspektów praktycznych książka może służyć jako przewodnik dla tych, którzy chcą lepiej zrozumieć ten rynek i efektywnie na nim działać. Może dać im wgląd w trendy konsumenckie, strategie marketingowe, kwestie regulacyjne i inne czynniki wpływające na rozwój sektora żywności ekologicznej.
dr hab. Aneta Wysokińska, prof. ASzWoj
Autorzy opracowania dokonali gruntownego przeglądu literatury i aktów prawnych, a omawiając poszczególne zagadnienia, bogato zilustrowali je danymi empirycznymi (…).
W omawianej monografii zaprezentowano zatem cenne, ciekawe i – co bardzo ważne – kompleksowe podejście do kwestii uwarunkowań funkcjonowania rynku żywności ekologicznej, którego rola będzie rosła nie tylko ze względu na wzrost zamożności społeczeństw, lecz także na wdrażanie koncepcji Europejskiego Zielonego Ładu i towarzyszących jej strategii.
dr hab. inż. Tomasz Wojewodzic, prof. URK
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|