Rynek radiowy w Polsce
Autor:
Lakomy Mirosław
Wydawca:
WAM
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375058819
EAN:
9788375058819
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
15,6x23,2 cm
język:
polski
liczba stron:
144
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
37% rabatu
12,48 zł
Cena detaliczna:
19,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,48 zł
Opis produktu
Publikacja prezentuje procesy urynkowienia radia w Polsce od roku 1989. Stanowi ona doskonałe wypełnienie luki w opisie rynku medialnego w naszym kraju w zakresie dotyczącym stacji radiowych. Tłem jest historia i specyfika radia począwszy od jego powstania.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|