Społeczna odpowiedzialność biznesu
Autor:
Filek Janina
Wydawca:
Księgarnia Akademicka
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376383712
EAN:
9788376383712
oprawa:
Miękka
podtytuł:
jako nowa wersja umowy społecznej
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
354
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
20,18 zł
Cena detaliczna:
30,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,18 zł
Opis produktu
Jak wskazuje sam tytuł książki, jest ona poświęcona dwóm bardzo kontrowersyjnym koncepcjom: umowy społecznej (wokół której od czasów oświecenia powstało wiele zaciętych sporów politycznych) oraz społecznej odpowiedzialności biznesu (obecnie wywołującej nie mniej burzliwe dyskusje pomiędzy przedstawicielami głównego nurtu ekonomii a zwolennikami większego uspołecznienia działalności gospodarczej).
Autorka, porównując cztery klasyczne koncepcje umowy społecznej (T. Hobbesa, J. Locke’a, J.J. Rousseau oraz I. Kanta) z ideą społecznej odpowiedzialności biznesu, stara się odpowiedzieć na pytanie, czy ta druga może zostać uznana za nową wersję umowy społecznej, jakiej w związku postępującą globalizacją potrzebują społeczeństwa demokratyczne.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|