Społeczny wymiar tworzenia filmu w Polsce
Wydawca:
Wydawnictwo Szkoły Filmowej w Łodzi
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788365501554
EAN:
9788365501554
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
320
rok wydania:
2019
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
55,82 zł
Cena detaliczna:
81,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,66 zł
Opis produktu
Nawiązując do amerykańskiego antropologa Gordona Graya, możemy mówić tu o pewnych wbudowanych socjo-kulturowych normach i wartościach, uwikłanych w film jako część kontekstu produkcji5. „Żaden film nie
powstaje w kulturowej próżni”6 i zdaje się istnieć pewien rytuał tworzenia przekazów medialnych, którego zbadanie, opisanie i przede wszystkim zrozumienie będzie stanowiło obiekt badawczy niniejszej książki. Będzie
to jednocześnie (w pewien sposób) próba odczarowania fabryki snów, w tym wypadku niekoniecznie hollywoodzkiej. Można by rzec – ostateczne zburzenie „czwartej ściany”, uchwycenie esencji surowości tworzenia, wreszcie próba przywrócenia tego, co społeczne, procesualne, w fenomenie, który
w tradycji pisarskiej dyscypliny częściej występuje pod postacią rozważań o jego efekcie.
z Wprowadzenia, Iwona Morozow
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|