Okładka książki Tworzenie wartości dla klientów z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw

Tworzenie wartości dla klientów z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw

Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788320821444
EAN: 9788320821444
oprawa: Kartonowa Foliowana
format: 16.1x23.7
język: polski
liczba stron: 240
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
34% rabatu
39,64 zł
Cena detaliczna: 
59,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,64

Opis produktu

Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili: •istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego; •tworzenie wartości dla klienta z punktu widzenia przedsiębiorstw międzynarodowych; •wartość i system zarządzania wartością dla klienta w świetle badań; •opinie konsumentów o działalności marketingowej polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw; •kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli dla klientów instytucjonalnych; •wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym; •wartość na rynku produktów kosmetycznych; •wartość na rynku produktów żywnościowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie: marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, może też być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj