|   W poszukiwaniu punktów stycznych
                            Autor:
                            
                                        Bachórz Agata
                                        Stachura Krzysztof
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Instytut Kultury Miejskiej
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788364610172                            
                         
                            EAN:
                            
9788364610172                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            podtytuł:
                            
Rekonstrukcja dyskursu o problemach (nie)uczestnictwa w kulturze.                            
                         
                            format:
                            
16.5x23.5cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
92                            
                         
                            rok wydania:
                            
2015                            
                         (0) Sprawdź recenzje 31% rabatu19,95 zł Cena detaliczna:  29,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,95 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                „W poszukiwaniu punktów stycznych. Rekonstrukcja dyskursu o problemach (nie) uczestnictwa w kulturze” to przegląd raportów z badań i innych publikacji na temat przemian kultury w Polsce. Książka może zainteresować samorządowców, planistów miejskich, pracowników socjalnych, ekonomistów czy osoby z instytucji kultury. Jest też wartościową pozycją dla studentów i wykładowców kierunków społecznych i humanistycznych – ponieważ, jak podkreśla Agata Bachórz – syntetyzuje wątki dotyczące nowoczesnych badań nad kulturą rozproszone w wielu miejscach. Jest dobrym punktem wyjścia dla śledzenia współczesnej refleksji nad kulturą. Raport bardzo dobrze podsumowuje tocza?ca? sie? w ostatnich latach w Polsce debate? na temat tego, czym jest kultura, jaka? role? odgrywa w z˙yciu społecznym, jak moz˙na ja? badac´. Wpisuje sie? takz˙e w dyskusje? nad natura? kulturowej partycypacji, nad deficytami tego rodzaju praktyk i nad moz˙liwymi wariantami ich badania – czytamy we fragmencie recenzji naukowej Marka Krajewskiego z Uniwersytetu Adama Mickiewicza. – Publikacja nalez˙y do tych teksto´w, kto´re wypełniaja?c istota? funkcje? porza?dkuja?ca?, wykraczaja? poza proste zadanie systematyzacji i zawieraja? cenna? wartos´c´ dodana? – w postaci interpretacji i krytyki oraz propozycji zmiany analizowanej w nich sfery rzeczywistos´ci.
Książka opisuje zmianę sposobu mówienia o kulturze i jej roli w życiu społecznym. Współcześnie od kultury oczekuje się przede wszystkim, aby nie była wyłącznie kulturą. Publikacja porusza również problemy uczestnictwa w kulturze, opisując między innymi, bariery uczestnictwa, nowe formy aktywności kulturalnej oraz różne typologie uczestnictwa w kulturze. Autorzy poświęcają uwagę także praktycznym wątkom badań kultury, przydatnym dla pracowników instytucji kultury takim jak: badania odbiorców i komunikacja z publicznością. Część metodologiczna opracowania poświęcona jest badaniom praktyk uczestnictwa w kulturze dając, między innymi, przegląd technik badawczych i akcentując nowe sposoby prowadzenia badań.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |