|   Wielkie pranie mózgów
                            Autor:
                            
                                        Piotr Szumlewicz
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Czarna Owca
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
978-83-8015-162-8                            
                         
                            EAN:
                            
9788380151628                            
                         
                            oprawa:
                            
miękka                            
                         
                            podtytuł:
                            
Rzecz o polskich mediach                            
                         
                            format:
                            
13.5x20.5cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
272                            
                         
                            rok wydania:
                            
2015                            
                         (0) Sprawdź recenzje 40% rabatu17,93 zł Cena detaliczna:  29,99 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,93 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                W swojej nowej książce Piotr Szumlewicz, dziennikarz i publicysta, pokazuje mechanizmy rządzące polskimi mediami. Wielkie pranie mózgów to zbiór błyskotliwych, świetnie napisanych felietonów. Każdy dotyczy innego aspektu funkcjonowania mediów.Autor odsłania pustkę świata, który szczegółowo zbadał od wewnątrz. Piętnuje brak wiedzy znanych dziennikarzy i obnaża głupotę celebrytów namaszczonych przez zaprzyjaźnione media. Przedstawia świat dziennikarski jako autorytarną, bezrefleksyjną władzę, która tępi krytyczne myślenie, wypiera z debaty publicznej kluczowe tematy, reprodukuje i umacnia najbardziej szkodliwe stereotypy. Książka z jednej strony stanowi odważną krytykę polskiego dziennikarstwa, a z drugiej jest przenikliwą analizą wpływu mediów na świadomość społeczną.Piotr Szumlewicz dziennikarz, publicysta, współprowadzący programu Ja panu nie przerywałem w Superstacji, redaktor kwartalnika Bez Dogmatu"" i portalu lewica.pl, doradca Ogólnopolskiego Porozumienia Związków Zawodowych.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |