Wybory parlamentarne 2007
Wydawca:
Duet
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788362558360
EAN:
9788362558360
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Marketing polityczny, media, partie
format:
16.0x22.5cm
język:
polski
liczba stron:
314
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
33,57 zł
Cena detaliczna:
39,20 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,50 zł
Opis produktu
W książce oddawanej do rąk Czytelnika znalazły się artykuły mające na celu przedstawienie przebiegu kampanii parlamentarnej roku 2007 i różnorodnych aspektów gry politycznej ze szczególnym uwzględnieniem technik marketingowych wykorzystywanych przez polskie partie w analizowanym okresie. Kwestie zarówno kampanii, jak i uwarunkowań funkcjonowania polskiego systemu politycznego poddane zostały wielopoziomowej analizie uwzględniającej techniki stosowane przez aktorów politycznych zmagań.
Od Redaktora
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|