Okładka książki Zarządzanie jakością Teoria i praktyka
Strukturę i treść publikacji determinuje układ pięciu pytań: o celowość i przyczyny zarządzania jakością, o źródła i naukowe podstawy zarządzania jakością, o uniwersalny model systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwach produkcyjnych,
27% rabatu
36,25
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością
W obecnej sytuacji gospodarczej, charakteryzującej się silną konkurencją i ciągłymi zmianami na rynku, strategie rozwoju firm w coraz większym stopniu muszą się opierać na prowadzeniu innowacji produktowych oraz organizacyjnych. To właśnie
23% rabatu
47,98
61,95 zł
niedostępny
Okładka książki Metody TQM w zarządzaniu firmą
Książka zawiera kompleksową prezentację najważniejszych metod i technik Total Quality Management koniecznych dla prawidłowego wdrożenia zarządzania jakością w firmach. Autorzy koncentrują się na tzw. 7 ""klasycznych"" i 7 ""nowych"" metodac
36% rabatu
25,39
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi in
26% rabatu
39,17
53,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
3
4
5
6
7
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj