Okładka książki Konsultant zarządzania jakością
Konsultant zarządzania jakością
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opartego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środ
28% rabatu
27,90
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Coś za coś
Coś za coś
Autor: Maney Kevin
Wydawca: Znak
wysyłka: niedostępny
Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie? Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki błąd popełnił Ozzy O
34% rabatu
36,04
54,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie jakością Teoria i praktyka
Strukturę i treść publikacji determinuje układ pięciu pytań: o celowość i przyczyny zarządzania jakością, o źródła i naukowe podstawy zarządzania jakością, o uniwersalny model systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwach produkcyjnych,
22% rabatu
42,20
54,00 zł
niedostępny
Okładka książki Jakość usług medycznych
Jakość usług medycznych
Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
Książka jest próba zwrócenia uwagi na konieczność stosowania w procesie doskonalenia jakości usług medycznych takich metod i narzędzi, które pozwolą na skwantyfikowanie wyników badań. Wyrażone w sposób liczbowy dałyby zarządzającym możliwoś
19% rabatu
52,42
65,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrow.
Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwi
28% rabatu
40,79
57,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie jakością żywności
Książka poświęcona jest jakości, w tym bezpieczeństwu żywności, z punktu widzenia problematyki zarządzania jakością w przedsiębiorstwie przemysłu spożywczego. Oprócz podstaw teoretycznych zawiera wiele przykładów praktycznych, bazujących na
19% rabatu
47,58
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zasady racjonalnego dokumentowania systemu zarządzania
Książka zawiera praktyczne informacje dotyczące dokumentowania systemu zarządzania. Dokumentacja systemu, w tym zwłaszcza Księga Jakości, jest pierwszym etapem oceny systemu podczas auditu certyfikacyjnego. Księga Jakości oraz inne element
31% rabatu
35,97
52,40 zł
niedostępny
Okładka książki GlobalGAP + CD
GlobalGAP + CD
Wydawca: ODDK
wysyłka: niedostępny
Opracowanie jest dedykowane przede wszystkim producentom rolnym, a także specjalistom reprezentującym ośrodki doradcze i jednostki certyfikacyjne. Może być pomocne jako literatura uzupełniająca dla doktorantów, studentów kierunków rolniczyc
14% rabatu
116,91
136,50 zł
niedostępny
Okładka książki Hoshin kanri
Hoshin kanri
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Hoshin kanri jest japońską metodą zarządzania skupiającą się jednocześnie na nadawaniu firmie strategicznego kierunku i ciągłym doskonaleniu zarządzania operacyjnego. Autorzy scharakteryzowali tę metodę zarządzania, pokazali jej powiązania
25% rabatu
37,63
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie jakością z przykładami
Drugie, zmienione wydanie podręcznika akademickiego do zarządzania jakością jest kierowane do studentów uczelni wyższych na kierunkach: Zarządzanie i marketing oraz Zarządzanie i inżynieria produkcji. Stanowi również znakomity poradnik dla
22% rabatu
58,53
74,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi in
30% rabatu
38,74
55,00 zł
niedostępny
Okładka książki Systemowe zarządzanie jakością
Systemowe zarządzanie jakością
Autor: Piotr Miller
Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
Podejmowanie decyzji na podstawie faktów to jedna z ośmiu zasad zarządzania jakością wymienionych w normie ISO 9000:2005, zgodnie z którą podstawą skutecznych decyzji są wyniki analiz danych i informacji. W praktyce należy jednak wskazać, k
21% rabatu
72,36
92,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości
Książka jest pierwszą na rynku polskim publikacją z zarządzania jakością o charakterze interdyscyplinarnym. Autorka wyznacza nowe kierunki myślenia o organizacji i jej elementach oraz zachodzących między nimi relacjach w ujęciu: rynkowym, f
19% rabatu
55,65
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej
Książka adresowana jest do tych wszystkich czytelników, którzy interesują się funkcjono­waniem administracji publicznej. Może być wykorzystywana nie tylko przez pracowników urzędów publicznych (szczególnie samorządowych), ale również przez
23% rabatu
46,19
60,00 zł
niedostępny
Okładka książki Tqm w zarządzaniu zasobami ludzkimi Br
Przyczynkiem do powstania tej książki było nie tylko wieloletnie zainteresowanie problematyką zarządzania jakością, lecz również doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i ocenie zarządzania jakością w polskich przedsiębiorstwach. Wnioski p
21% rabatu
31,70
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Jakość i konkurencyjność w rolnictwie ekologicznym
Publikacja dotyczy funkcjonowania systemu rolnictwa ekologicznego w Polsce na tle innych krajów. To w jakości autorka upatruje głównego sposobu wzmacniania konkurencyjności ekologicznych gospodarstw rolnych. Dlatego też praca szeroko ujmuje
21% rabatu
39,32
50,00 zł
niedostępny
Okładka książki Skokowy wzrost wydajności
Skokowy wzrost wydajności
Autor: Kolawa Adam
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Apel Adama Kolawy jest prosty: komu rzeczywiście zależy na sukcesie swojego biznesu, musi uczynić IT wydajniejszym. Większą wydajność IT można przełożyć na ogromny wzrost wydajności całego przedsiębiorstwa. Skokowy wzrost wydajności szkicuj
25% rabatu
36,97
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Przekonaj pracowników do dbania o jakość  DIFIN
Książka stanowi kompendium wiedzy menedżerskiej, niezbędnej do skutecznego zarządzania jakością w firmie. Bycie szefem, kierownikiem, pełnomocnikiem może być dzięki niej o wiele łatwiejsze. Jeśli odpowiadasz za jakość w swojej firmie, bez w
20% rabatu
32,18
40,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie jakością z przykładami
Drugie, zmienione wydanie podręcznika akademickiego do zarządzania jakością jest kierowane do studentów uczelni wyższych na kierunkach: Zarządzanie i marketing oraz Zarządzanie i inżynieria produkcji. Stanowi również znakomity poradnik dla
22% rabatu
58,53
74,90 zł
niedostępny
Okładka książki Jakość administracji w Polsce Zarys współczesnej problematyki
Andrzej Piekara, dr hab. nauk prawnych, profesor zwyczajny Uniwersytetu Warszawskiego. Członek Polskiego Towarzystwa Socjologicznego oraz innych, także zagranicznych, towarzystw naukowych. Wykładał w Kanadzie, we Francji i w Chorwacji. Od 1
19% rabatu
16,09
19,95 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
3
4
5
6
7
7
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj