Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-208-2103-1
EAN:
9788320821031
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Teoria i praktyka
format:
16,2x23,7 cm
język:
polski
liczba stron:
271
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
37% rabatu
41,11 zł
Cena detaliczna:
64,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,98 zł
Opis produktu
Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań nad najważniejszym wyzwaniem, przed którym stoją polskie firmy XXI wieku - umiędzynarodowieniem działalności. W książce przedstawiono: o istotę i znaczenie handlu międzynarodowego, o formy organizacyjne firm międzynarodowych i źródła ich siły ekonomicznej, o motywy umiędzynarodowienia działalności firm, o teorie firmy międzynarodowej, o strategie i struktury firm międzynarodowych, o zarządzanie operacyjne (łańcuch wartości firm międzynarodowych) o zarządzanie finansami w firmach międzynarodowych. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych, badaczy umiędzynarodowienia działalności polskich firm, a także praktyków gospodarczych i menedżerów różnych szczebli zarządzania.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|