Okładka książki Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka

Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka

Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
ISBN: 978-83-208-2103-1
EAN: 9788320821031
oprawa: Miękka
podtytuł: Teoria i praktyka
format: 16,2x23,7 cm
język: polski
liczba stron: 271
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
37% rabatu
40,98 zł
Cena detaliczna: 
64,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,92

Opis produktu

Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań nad najważniejszym wyzwaniem, przed którym stoją polskie firmy XXI wieku - umiędzynarodowieniem działalności. W książce przedstawiono: o istotę i znaczenie handlu międzynarodowego, o formy organizacyjne firm międzynarodowych i źródła ich siły ekonomicznej, o motywy umiędzynarodowienia działalności firm, o teorie firmy międzynarodowej, o strategie i struktury firm międzynarodowych, o zarządzanie operacyjne (łańcuch wartości firm międzynarodowych) o zarządzanie finansami w firmach międzynarodowych. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych, badaczy umiędzynarodowienia działalności polskich firm, a także praktyków gospodarczych i menedżerów różnych szczebli zarządzania. 
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj