Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym
Autor:
Genowefa Sobczyk
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788320818857
EAN:
9788320818857
oprawa:
Miękka
format:
16.0x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
274
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
43,03 zł
Cena detaliczna:
61,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,90 zł
Opis produktu
Sektor handlu i usług to obszar dynamicznych zmian dokonujących się pod wpływem przemian rynkowych, silnej konkurencji, rozwoju potrzeb i wymagań nabywców oraz wprowadzania nowych technologii. Bardzo ważne staje się zatem skuteczne zarządzanie sprzedażą w handlu i usługach. Najważniejszymi zagadnieniami zaprezentowanymi w książce są: zachowania nabywców i segmentacja rynku, lokalizacja miejsca sprzedaży, polityka asortymentowa i kreowanie marki, wykorzystanie technologii elektronicznej, strategia komunikacji z rynkiem, polityka cen oraz analiza kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa.
Książka jest adresowanej do studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, a także pracowników instytutów naukowych oraz praktyków zajmujących się sprzedażą w handlu i usługach.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|