Zasoby niematerialne w procesie tworzenia przewag konkurencyjnych
Autor:
Wierzbiński Bogdan
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788379966165
EAN:
9788379966165
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
małych i średnich przedsiębiorstw przygranicznych
format:
15,6x23,1 cm
język:
polski
liczba stron:
354
rok wydania:
2019
(0) Sprawdź recenzje
23% rabatu
44,49 zł
Cena detaliczna:
58,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,49 zł
Opis produktu
SPIS TREŚCI
WPROWADZENIE
ROZDZIAŁ I. Koncepcja tworzenia przewag konkurencyjnych w teorii zarządzania
1.1. Konkurencyjność w teoriach organizacji
1.2. Istota przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
1.3. Zdolność przedsiębiorstw do osiągnięcia przewag konkurencyjnych
1.4. Proces tworzenia przewag konkurencyjnych a przedsiębiorczość strategiczna
ROZDZIAŁ II. Zasoby niematerialne a zasobowa koncepcja budowy i utrwalania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
2.1. Zasobowe uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa
2.2. Zasoby niematerialne przedsiębiorstwa w procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej
2.3. Przegląd koncepcji budowy przewag konkurencyjnych w oparciu o zasoby niematerialne
2.4. Wiedza oraz zaufanie jako kluczowe zasoby niematerialne tworzące przewagi konkurencyjne przedsiębiorstw
2.5. Więzi międzyorganizacyjne w procesie utrwalania i budowy przewag konkurencyjnych
ROZDZIAŁ III. Charakterystyka przedsiębiorstwa przygranicznego
3.1. Konceptualizacja pojęcia przygraniczności oraz transgraniczności
3.2. Charakterystyka oraz możliwości tworzenia pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw przygranicznych
3.3. Zasoby niematerialne a zdolność dostosowania się przedsiębiorstw sfery MSP do uwarunkowań środowiskowych
ROZDZIAŁ IV. Budowa przewag konkurencyjnych przez przedsiębiorstwa MSP należące do inteligentnych specjalizacji na obszarach przygranicznych
4.1. Podstawy metodyczne prowadzenia badań
Założenia badawcze
Model badawczy
Narzędzia badawcze, operacjonalizacja
Przebieg badań
4.2. Charakterystyka badanego przedmiotu i obszaru badań
4.3. Niematerialne zasoby MSP w procesie podejścia strategicznego do realizacji procesów gospodarczych
4.4. Wiedza jako kluczowy zasób niematerialny przedsiębiorstw MSP a zdolność kreowania przewag
4.5. Potencjał konkurencyjny zasobów niematerialnych przedsiębiorstw przygranicznych
MSP w procesie internacjonalizacji i budowy przewag konkurencyjnych
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|