Okładka książki Komercjalizacja produktów żywnościowych
Komercjalizacja produktów żywnościowych
Autor: Sojkin Bogdan
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych. Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym
26% rabatu
44,27
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż...
Ojciec-założyciel firmy Gucci wiedział, co mówi, gdy w trzech słowach streścił, na czym naprawdę polega proces sprzedaży. Sprzedawanie to nie tajne techniki, dzięki którym wciśniesz wszystko każdemu. To nie tabelki, analizy, wykresy. W każd
31% rabatu
33,64
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Ukryta przewaga
Ukryta przewaga
Autor: Lakin Duane
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Czyżby kolejna Twoja prezentacja okazała się nieskuteczna? Czas skończyć gadać i zacząć sprzedawać! Sedno NLP Zasady procesu kupowania Język sprzedawcy, język nabywcy Słowa, które działają Prowadzenie prezentacji i sprzedaż zespołowa
26% rabatu
27,22
37,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wszyscy jesteśmy sprzedawcami!
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami!
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Ludzkie oblicze sprzedaży Sprzedaż nie jest zwykłą pracą etatową. Jeśli ją tak potraktujesz, ona zrobi to samo i po kilku godzinach odstawi Cię w kąt. A tego byś nie chciał, prawda? Wszystko zmieni się, gdy wyobrazisz sobie sprzedaż jako si
31% rabatu
16,48
24,00 zł
niedostępny
Okładka książki Sprzedaż prowokacyjna Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji
Sprzedaż prowokacyjna to bardzo niebezpieczne narzędzie, które w rękach niewprawnego użytkownika może stać się bronią obosieczną. Jednak we władaniu wytrawnego zawodnika staje się fascynującą, podstępną i wciągającą pułapką. Masz odwagę wzn
35% rabatu
22,74
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Subtelna perswazja Pełne porozumienie w pracy i w domu
Na perswazję natykasz się niemal na każdym kroku. Reklamy gwarantują, że szczęście osiągniesz wyłącznie dzięki kupieniu określonego produktu, a inny musisz mieć, bo jesteś tego wart. Hipermarkety odpowiednio dobraną muzyką zachęcają Cię do
26% rabatu
19,86
27,00 zł
niedostępny
Okładka książki Przepis na sprzedaż w.2012
Przepis na sprzedaż w.2012
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Pamiętasz tę regułę, która mówiła, że zadowolony klient powie o Tobie trzem potencjalnym klientom, a niezadowolony trzynastu? Już dawno nieaktualna. Spójrz chociażby na sklepy internetowe - jeśli zrobisz w nich zakupy, właściciele sami pros
31% rabatu
26,77
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu,
31% rabatu
24,18
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Perswazja nie do odrzucenia. Sekretny sposób..
Co Ty wiesz o: zbieraniu istotnych informacji, które dadzą Ci władzę najskuteczniejszych technikach sprzedaży niewiarygodnej sile zadawania pytań bezbłędnych metodach negocjowania sztuce realizowania wszystkich Twoich planów Sprawdź i zosta
35% rabatu
25,39
39,00 zł
niedostępny
Opakowanie Perswazja Osobisty mentor
Perswazja Osobisty mentor
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Biurowa perswazja Przełamywanie oporu Wpływanie na zachowania innych Forsowanie własnych racji Zdobywanie serc sceptyków Opanowanie sztuki skutecznej perswazji to coś więcej niż tylko zdobycie kolejnej wartościowej umiejętności - to p
26% rabatu
18,31
24,90 zł
niedostępny
Okładka książki Polski e-konsument - typologia, zachowania
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych
45% rabatu
19,20
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Portret klienta Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej
Astronomia ludzkich potrzeb Fakty ukryte pod obrazem Oko w oko z consumer insight Poznawanie odbiorcy z bliska "Każdy klient dokładnie wie, czego nie chce" (prawo Murphy’ego). Jeśli jednak mówimy o tym, czego klient naprawdę chce, spraw
26% rabatu
25,01
34,00 zł
niedostępny
Okładka książki Potęga perswazji Jak się nas kupuje i sprzedaje
Znany psycholog społeczny, Robert Levine, stworzył zaskakujący i nieco przewrotny podręcznik samoobrony przed manipulantami, którzy doskonale wiedzą, jak wyzwolić naszą wewnętrzną naiwność. Książka napisana ciętym i dowcipnym językiem uczy
31% rabatu
25,40
37,00 zł
niedostępny
Okładka książki Pozyskiwanie nowych klientów 151 błyskotliwych rozwiązań
Jeśli chcesz osiągać znacznie lepsze wyniki, oferujemy Ci sprawdzone i skuteczne rozwiązania, które przyspieszą Twoją karierę. Proponujemy Ci wartościowe wskazówki odnośnie tego, jak kształtować świadomość Twojej firmy i marki wśród potencj
21% rabatu
27,47
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Mistrz perswazji. 500 zasad psychologii sprzedaży
Twój podręczny zestaw strategii sprzedażowychZdobywanie zaufania i reguły komunikacjiZaawansowane metody wpływania na ludziCzytanie w myślach dla zabawy i korzyści Posługiwanie się hipnotycznym językiemHistorie, metafory i sztuczki umysłowe
31% rabatu
54,23
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki NLP w negocjacjach handlowych
NLP w negocjacjach handlowych
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Negocjacje przebiegną lepiej, gdy: przygotujesz się do nich wzorowo, otoczenie będzie pracowało na Twój sukces, nauczysz się stosować różne taktyki negocjacyjne, zaczniesz odczytywać informacje z komunikacji niewerbalnej Twojego rozmów
31% rabatu
19,91
29,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing internetowy w małej firmie
Marketing internetowy w małej firmie
Autor: Berkley Holly
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Sztab doradców ds. e-marketingu: dokona selekcji grupy docelowej i dobierze odpowiednie narzędzia dotarcia do niej pomoże Ci przygotować interesującą treść na Twoją stronę WWW wyjaśni specyfikę programów partnerskich podpowie, jak pozy
31% rabatu
23,96
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing mobilny
Marketing mobilny
Wydawca: One Press Helion
wysyłka: niedostępny
Docieraj z przekazem do wyselekcjonowanego targetu Osiągaj wysoki poziom skuteczności Dbaj o wizerunek firmy jako nowoczesnej i otwartej Realizuj kompleksowe, interaktywne kampanie komunikacyjne Postaw na dialog z odbiorcą reklamy Wyko
35% rabatu
23,92
37,00 zł
niedostępny
Okładka książki Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej.
Dlaczego tylko podczas niektórych prezentacji handlowych klienci słuchają i oglądają z wypiekami na twarzy, czują się podekscytowani, z przekonaniem kupują, nigdy nie zwracają towaru i polecają produkt swoim znajomym?... Jeżeli jesteś handl
45% rabatu
21,94
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. W. 3
Najtrudniejszy dział w firmie w najbardziej kompetentnych rękach!Szef sprzedawców to pomost między przełożonymi, którzy oczekują przede wszystkim dobrych wyników, i podwładnymi, którzy żądają pomocy i zrozumienia. Musi on stworzyć zgrany i
45% rabatu
32,45
59,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
46
47
48
49
50
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj