![]() Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. W. 3
Autor:
Andrzej Niemczyk
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Najtrudniejszy dział w firmie w najbardziej kompetentnych rękach!Szef sprzedawców to pomost między przełożonymi, którzy oczekują przede wszystkim dobrych wyników, i podwładnymi, którzy żądają pomocy i zrozumienia. Musi on stworzyć zgrany i
48% rabatu
30,68 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,68 zł
![]()
Wsłuchaj się w dźwięk napływających pieniędzy Zamień swoje hobby w zysk! Stwórz własne źródło stałych przychodów! Dowiedz się, jak wyssać z internetu wszystko, co najlepsze! Jeśli poważnie myślisz o tym, żeby zarabiać w sieci, ale nie chces
31% rabatu
26,83 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł
![]()
Skuteczne taktyki tworzenia i sprzedawania ciekawych produktów w internecie
Wspaniałe źródła potencjalnych klientów
Dobre relacje, które zwiększają zyski
Sekrety spirali dochodów
Pomocne wskazówki, pozwalające szybko i łatwo stworzyć te
31% rabatu
27,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł
![]()
Własny biznes bez ryzyka
Jak możesz zarabiać w internecie?
Gdzie są (dodatkowe) pieniądze?
Jak pogodzić pracę i e-pracę?
Biznes czy etat? A gdyby tak jedno i drugie?
Ile razy ostatnio sobie powtarzałeś: "Mam dość życia od pierwszego d
26% rabatu
28,74 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,74 zł
![]() Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie...
Autor:
William Irwin
Gregory Bassham
wysyłka: niedostępny
Będziesz co najmniej poirytowany faktem, jak wiele błędów popełniałeś i jak skutecznie sabotowałeś swoje osiągnięcia sprzedażowe. A wszystko to do momentu przeczytania tej książki.
Alchemia sprzedaży
Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt
30% rabatu
32,80 zł
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,80 zł
![]()
Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów Rozmowy z klientami i prezentacja towarów Zarządzanie kontaktami z klientami Przygotowywanie przekonujących ofertSprzedaż -- podstawa działalności większości istnieją
31% rabatu
46,09 zł
67,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,09 zł
![]()
Głównym czynnikiem wyróżniającym twoją firmę oraz jej produkty i usługi jest zachowanie sprzedawców podczas interakcji z klientami. Potrzebne są wyjątkowe umiejętności biznesowe, doskonała zdolność komunikacji oraz umiejętność nawiązywania
20% rabatu
35,74 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,74 zł
![]()
Naucz się sprzedawać — i to dobrze — od najlepszych ludzi w branży
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym
23% rabatu
34,48 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,48 zł
![]()
Opracowanie przedstawia prawne aspekty sprzedaży przez Internet w świetle prawa polskiego i wybranych regulacji o charakterze europejskim i międzynarodowym, zarówno z punktu widzenia sprzedawcy jak i kupującego. Poszczególne rozdziały bazuj
18% rabatu
49,34 zł
60,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,34 zł
![]()
Książka stanowi pierwsze monograficzne opracowanie poświęcone prawnej konstrukcji umowy deweloperskiej dokonane z perspektywy prawa polskiego. Autor nie tylko opisuje poszczególne elementy treści tej umowy, lecz koncentruje się także na wsk
22% rabatu
100,09 zł
129,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 100,09 zł
![]()
Problemy dotyczące monitorowania przemian, funkcjonowania i rozwoju polskiego rynku usług transportowych skłoniły autorów książki do zdiagnozowania stanu tego rynku usług, określenia kierunków i strategii jego rozwoju w kontekście współczes
19% rabatu
44,36 zł
54,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,36 zł
![]() Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputacje firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie
29% rabatu
48,71 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,71 zł
![]() Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta
Autor:
Siwiec Adam
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
Książka Adama Siwca rozwiązuje wiele istotnych kwestii (także z zakresu teorii) onomastycznych, a wiążąc dociekania stricte językowe z takimi obszarami, jak kultura masowa i konsumpcja, reklama, marketing, komunikacja i społeczny wymiar prz
24% rabatu
23,80 zł
31,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,80 zł
![]()
Książka "Podstawy ochrony prawnej konsumenta - przepisy i przykłady" to najnowsze kompendium prawnej ochrony konsumenta. Autor czytelnie i przystępnie łączy trudne w interpretacji wymagania prawne z praktycznymi przykładami ich zastosowania
26% rabatu
28,88 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,88 zł
![]() Consumer behavior on International Market
Autor:
Smyczek Sławomir
Wydawca:
Placet
wysyłka: niedostępny
Overall, author’s intention is to combine the latest theoretical concepts with up-to-date examples of consumer behavior from different markets and cultures. To create the book useful for students studding at International Business, Psycholo
30% rabatu
36,54 zł
52,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,54 zł
![]()
Autorzy uwzględnili w niej zmiany zachodzące w tej sferze biznesu międzynarodowego, powodowane przede wszystkim zjawiskami związanymi z globalizacją i regionalizmem (m.in. zostały przedstawione nowa wersja międzynarodowych formuł handlowych
27% rabatu
47,24 zł
64,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,24 zł
![]()
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ub
27% rabatu
36,32 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,32 zł
![]() Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta
Autor:
Roberts-Phelps Graham
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Uniwersalny zbiór materiałów szkoleniowych doskonalących umiejętności obsługi klienta, odpowiednich dla przedstawicieli wszystkich branż oraz pracowników o różnym poziomie wykształcenia i doświadczenia zawodowego.
Zbiór zawiera opisy 37 ć
29% rabatu
196,95 zł
279,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 196,95 zł
![]()
Usługi elektroniczne (e-ustugi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komó
28% rabatu
31,54 zł
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,54 zł
![]() Słowniki Handlu Zagranicznego polsko angielski angielsko polski 4 w 1
Autor:
Chowaniec Magdalena
Kapusta Piotr
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Angielsko - polski Podręczny Słownik Handlu Zagranicznego składa się z 45 tysięcy haseł i przychodzi z pomocą tym wszystkim, którzy w swojej pracy zawodowej zajmują się handlem zagranicznym i posługują się językiem angielskim. Autorzy, korz
48% rabatu
109,75 zł
211,05 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 109,75 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|