Okładka książki Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędz.
Wsłuchaj się w dźwięk napływających pieniędzy Zamień swoje hobby w zysk! Stwórz własne źródło stałych przychodów! Dowiedz się, jak wyssać z internetu wszystko, co najlepsze! Jeśli poważnie myślisz o tym, żeby zarabiać w sieci, ale nie chces
31% rabatu
26,77
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Druga pensja z sieci
Druga pensja z sieci
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Skuteczne taktyki tworzenia i sprzedawania ciekawych produktów w internecie Wspaniałe źródła potencjalnych klientów Dobre relacje, które zwiększają zyski Sekrety spirali dochodów Pomocne wskazówki, pozwalające szybko i łatwo stworzyć te
31% rabatu
27,40
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki E-biznes po godzinach
E-biznes po godzinach
Autor: Maciej Dutko
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Własny biznes bez ryzyka Jak możesz zarabiać w internecie? Gdzie są (dodatkowe) pieniądze? Jak pogodzić pracę i e-pracę? Biznes czy etat? A gdyby tak jedno i drugie? Ile razy ostatnio sobie powtarzałeś: "Mam dość życia od pierwszego d
26% rabatu
28,68
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie...
Będziesz co najmniej poirytowany faktem, jak wiele błędów popełniałeś i jak skutecznie sabotowałeś swoje osiągnięcia sprzedażowe. A wszystko to do momentu przeczytania tej książki. Alchemia sprzedaży Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt
30% rabatu
32,74
47,00 zł
niedostępny
Okładka książki Biblia handlowca. Najbogatsze źródło... HELION
Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów Rozmowy z klientami i prezentacja towarów Zarządzanie kontaktami z klientami Przygotowywanie przekonujących ofertSprzedaż -- podstawa działalności większości istnieją
31% rabatu
46,00
67,00 zł
niedostępny
Okładka książki Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu
Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu
Autor: John Mactear
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Głównym czynnikiem wyróżniającym twoją firmę oraz jej produkty i usługi jest zachowanie sprzedawców podczas interakcji z klientami. Potrzebne są wyjątkowe umiejętności biznesowe, doskonała zdolność komunikacji oraz umiejętność nawiązywania
21% rabatu
35,68
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Psychologia sprzedaży w.2012
Psychologia sprzedaży w.2012
Autor: Brian Tracy
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Naucz się sprzedawać — i to dobrze — od najlepszych ludzi w branży Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym
23% rabatu
34,42
44,90 zł
niedostępny
Opakowanie Sprzedaż przez Internet
Sprzedaż przez Internet
Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
Opracowanie przedstawia prawne aspekty sprzedaży przez Internet w świetle prawa polskiego i wybranych regulacji o charakterze europejskim i międzynarodowym, zarówno z punktu widzenia sprzedawcy jak i kupującego. Poszczególne rozdziały bazuj
18% rabatu
49,26
60,00 zł
niedostępny
Okładka książki Umowa deweloperska
Umowa deweloperska
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi pierwsze monograficzne opracowanie poświęcone prawnej konstrukcji umowy deweloperskiej dokonane z perspektywy prawa polskiego. Autor nie tylko opisuje poszczególne elementy treści tej umowy, lecz koncentruje się także na wsk
23% rabatu
99,91
129,00 zł
niedostępny
Opakowanie Polski rynek usług transportowych
Polski rynek usług transportowych
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Problemy dotyczące monitorowania przemian, funkcjonowania i rozwoju polskiego rynku usług transportowych skłoniły autorów książki do zdiagnozowania stanu tego rynku usług, określenia kierunków i strategii jego rozwoju w kontekście współczes
19% rabatu
44,28
54,90 zł
niedostępny
Okładka książki Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Autor: praca zbiorowa
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputacje firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie
30% rabatu
48,62
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta
Książka Adama Siwca rozwiązuje wiele istotnych kwestii (także z zakresu teorii) onomastycznych, a wiążąc dociekania stricte językowe z takimi obszarami, jak kultura masowa i konsumpcja, reklama, marketing, komunikacja i społeczny wymiar prz
25% rabatu
23,76
31,50 zł
niedostępny
Okładka książki Podstawy ochrony prawnej konsumenta
Podstawy ochrony prawnej konsumenta
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Książka "Podstawy ochrony prawnej konsumenta - przepisy i przykłady" to najnowsze kompendium prawnej ochrony konsumenta. Autor czytelnie i przystępnie łączy trudne w interpretacji wymagania prawne z praktycznymi przykładami ich zastosowania
26% rabatu
28,82
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Consumer behavior on International Market
Overall, author’s intention is to combine the latest theoretical concepts with up-to-date examples of consumer behavior from different markets and cultures. To create the book useful for students studding at International Business, Psycholo
31% rabatu
36,47
52,50 zł
niedostępny
Okładka książki Handel zagraniczny Organizacja i technika
Handel zagraniczny Organizacja i technika
Autor: Jan Rymarczyk
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Autorzy uwzględnili w niej zmiany zachodzące w tej sferze biznesu międzynarodowego, powodowane przede wszystkim zjawiskami związanymi z globalizacją i regionalizmem (m.in. zostały przedstawione nowa wersja międzynarodowych formuł handlowych
27% rabatu
47,15
64,90 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing usług
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ub
27% rabatu
36,25
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta
Uniwersalny zbiór materiałów szkoleniowych doskonalących umiejętności obsługi klienta, odpowiednich dla przedstawicieli wszystkich branż oraz pracowników o różnym poziomie wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Zbiór zawiera opisy 37 ć
30% rabatu
196,56
279,00 zł
niedostępny
Okładka książki E- konsument na rynku usług
E- konsument na rynku usług
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Usługi elektroniczne (e-ustugi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komó
28% rabatu
31,48
44,00 zł
niedostępny
Okładka książki Słowniki Handlu Zagranicznego polsko angielski angielsko polski 4 w 1
Angielsko - polski Podręczny Słownik Handlu Zagranicznego składa się z 45 tysięcy haseł i przychodzi z pomocą tym wszystkim, którzy w swojej pracy zawodowej zajmują się handlem zagranicznym i posługują się językiem angielskim. Autorzy, korz
45% rabatu
116,08
211,05 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku! Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.
22% rabatu
42,20
54,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
47
48
49
50
51
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj