Okładka książki Niepokorna orkiestra medialna
Media, zarówno kontrolowane jak i niezależne, odgrywały kluczową rolę w trudnej historii Polski po II wojnie światowej. Wartościowa i ważna książka Tomasza Gobana-Klasa nie tylko opisuje szczegółowo walkę tych dziennikarzy, którzy chcieli p
16% rabatu
35,45
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,45
Okładka książki Komunikacja sieciowa
Komunikacja sieciowa
Wydawca: Aspra
wysyłka: 48h
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media
16% rabatu
41,38
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,38
Okładka książki Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy
Jagoda Bloch podjęła próbę klasyfikacji zachowań językowych, bazując na materiale wywiadów z polskimi politykami ostatnich lat. Próbę tę należy uznać za udaną. Materiał jest bogaty i dobrze wyodrębniony, cała praca dostarcza satysfakcji poz
33% rabatu
33,96
51,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,50
Okładka książki Media pod lupą
Media pod lupą
Wydawca: WAM
wysyłka: 48h
"Media pod lupą" to zbiór znakomitych artykułów o roli środków masowego przekazu w kształtowaniu dzisiejszego obrazu świata, życia społecznego i Kościoła. Wolność słowa zarówno stwarza szansę dla promocji dobrych wartości, jak i przynosi sk
27% rabatu
10,50
14,36 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,50
Okładka książki Władza słowa
Zbiór szkiców z lat 1979–1989 dotyczących relacji między literaturą a polityką w ostatnich latach komunizmu. Autor przygląda się językowi sprzeciwu wobec tej władzy. Analizując przebieg strajku w sierpniu 1980 roku, pielgrzymki papieskiej z
31% rabatu
33,71
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,24
Okładka książki Informacja w Internecie
W roku 1995 Clifford Stoll obserwując niezwykły wzrost popularności Internetu, wieszczył, że ludzkość wkrótce zatonie w śmietnisku informacji. Nikt nie przewidział tylko skali tego zjawiska. Dziś bowiem możemy mówić nie tylko o śmietnisku i
19% rabatu
43,63
54,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,55
Okładka książki Opowiadanie obrazem. Tworzenie wizualnej ...
Jeśli nie miałeś szansy, by uczestniczyć wlegendarnych seminariach Bruce`a Blocka onarracji, potrzebujesz tejksiążki! Ten bestseller oferuje przejrzyste spojrzenie nazwiązki pomiędzy narracją/scenariuszem iwizualną strukturą filmu, wideo, a
37% rabatu
50,89
80,50 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,89
Okładka książki Etnografia wizualna
W ""Etnografii wizualnej"" Sarah Pink zajmuje się wykorzystaniem fotografii, wideo i hipermediów w badaniach etnograficznych i społecznych. Zdaniem autorki, wizualne metody badawcze powinny opierać się na krytycznym rozumieniu lokalnych i n
11% rabatu
33,79
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,79
Okładka książki Metody badania wizerunku w mediach
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również
17% rabatu
53,93
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,93
Okładka książki Edukacja medialna w kształceniu wczesnoszkolnym
Edukacja medialna - kształtowanie umiejętności świadomego, krytycznego i selektywnego korzystania ze środków społecznego przekazu, w tym wychowanie do odbioru mass mediów. Nazwa pedagogicznej specjalności akademickiej i międzyprzedmiotowej
1% rabatu
13,88
14,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,88
Okładka książki Narracja Teoria i praktyka
Narracja - słowo to coraz częściej pojawia się w środkach masowego przekazu czy w potocznym języku. Gdy jakieś pojęcie staje się słowem kluczem, może być łatwo nadużywane i stracić swój pierwotny sens. Prezentowana publikacja pozwala zrozum
27% rabatu
49,43
68,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,43
Okładka książki Komunikowanie i  obywatelskość
Komunikowanie i obywatelshość zajmuje się kwestią, która coraz częściej staje się ważnym tematem debaty akademickiej i dziennikarskiej: w jakim stopniu środki masowego przekazu we współczesnym społeczeństwie pomagają obywatelom uzyskać wied
26% rabatu
59,38
80,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,38
Okładka książki Dziennikarze po komunizmie
Książka ta jest próbą określenia zawodowej i społecznej roli dziennikarzy w warunkach przemian demokratycznych w Polsce. Punktem wyjścia jest zdefiniowanie, kim jest dziennikarz we współczesnym świecie mediów oraz historyczne ujęcie tego pr
28% rabatu
24,88
34,65 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,88
Okładka książki Kwestionariusze wywiady pomiary postaw
Wprowadzenie do planowania badań sondażowych, testy statystyczne, nomografy do sprawdzania statystycznej istotności różnic między odsetkami.
36% rabatu
28,98
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,41
Okładka książki Komunikacja kryzysowa w systemie ochrony ludności. Wybrane zagadnienia
Organizacja może być ofiarą sytuacji kryzysowej, może również sama sprowokować kryzys w sposób niezamierzony albo w sposób zamierzony. Dynamika mediów społecznościowych i środowiska internetowego sprawia, że przebieg sytuacji kryzysowej moż
28% rabatu
26,15
36,43 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,15
Okładka książki Torańska i Kultura
Torańska i Kultura
Wydawca: UMCS
wysyłka: niedostępny
Biografia zawodowa Teresy Torańskiej (1944–2013) bardzo dobrze oddaje dylematy niezależnych dziennikarzy w Polsce, szczególnie w okresie PRL-u. Już tytuły, bodaj najbardziej znanych jej książek: Oni (1985) i My (1994), symbolicznie wyznacza
24% rabatu
63,45
84,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,45
Okładka książki Znaczenie social media marketingu w branży filmowej
Znaczenie social media marketingu w branży filmowej to pierwsze kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowo przeanalizowano tytułowe zagadnienie w oparciu o badania empiryczne. Autorka połączyła teorie marketingowe z praktycznymi aspektam
26% rabatu
36,97
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,97
Okładka książki Metaphor and Persuasion in Strategic Com
Metaphor and Persuasion in Strategic Com
Autor: Ferrari
Wydawca: Routledge
wysyłka: niedostępny
Metaphor and Persuasion in Strategic Com
36% rabatu
146,90
229,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 185,01
Okładka książki On Dialogue
On Dialogue
Autor: Bohm
Wydawca: Routledge
wysyłka: niedostępny
On Dialogue
36% rabatu
69,92
109,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 88,06
Okładka książki Technologie medialne w rozwoju człowieka i cywilizacji
Tytuł części trzeciej - Mediatyzacja wszystkiego, wszędzie, wszystko na raz, na dobre i na złe - to kwintesencja obszernego wykładu, a zarazem sygnał ludzkiej bezradności wobec napierającej siły mediów. W warstwie naukowej zjawisko mediatyz
34% rabatu
29,61
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,61
Liczba wyświetlanych pozycji:
16
17
18
19
20
107
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj