Rozwój rynku mediów elektronicznych skłania do spojrzenia na ochronę prawną konsumenta globalnie, uwzględniając rozwój techniki cyfrowej. Rozwój technik teleinformatycznych, w tym sieci elektronicznych nie tylko wykształcił nowy rodzaj świa
19% rabatu
80,54 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,54 zł
Edukacja medialna to zadanie ogólnospołeczne, ponieważ wszyscy obywatele są użytkownikami i beneficjentami różnych technologii, które wykorzystują we wszystkich kluczowych sferach własnego życia. […] Współczesna cywilizacja medialna niesie
31% rabatu
27,52 zł
40,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,52 zł
Rozwinięcie i uzupełnienie O fotografii. Autorka powraca do wielu kwestii poruszanych wcześniej, skupiając się jednak na zagadnieniu przedstawiania obrazów cierpienia w mediach, zwłaszcza w fotografii wojennej. Historyczny kontekst, w jakim
42% rabatu
20,47 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,81 zł
Zbiór trzynastu artykułów poświęconych tytułowemu zagadnieniu historii idei komunikacji, a podejmujących je na wiele różnych sposobów: od omówienia podstaw metodologicznych historii komunikacji po przykłady bardziej szczegółowych badań w je
17% rabatu
24,84 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,84 zł
Dwa aspekty komunikacji Założenia komunikologii historycznej
Autor:
Kulczycki Emanuel
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UAM
wysyłka: niedostępny
W monografii pokazano, pod jakimi warunkami można badać przeszłe zjawiska komunikacyjne. Rozważania zawarte w książce sytuują się na granicy metodologii humanistyki i filozofii komunikacji, tak więc przedmiotem analiz jest zarówno sama komu
17% rabatu
24,84 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,84 zł
Książka podejmuje niezwykle ważne problemy współczesności, epoki w której większość naszych reakcji jest upośredniona symbolami pochodzącymi z mediów masowej komunikacji, a życie społeczne, łącznie z wojnami i rewolucjami, przenosi się do I
34% rabatu
22,96 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Inteligentne wydobywanie informacji ze społecznościowych serwisów internetowych
Wydawca:
PWNT
wysyłka: niedostępny
Książka prezentuje najważniejsze zagadnienia i rozwiązania, istotne przy budowie systemów pozwalających automatycznie lokalizować strony internetowe o określonej treści.
9% rabatu
57,20 zł
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,20 zł
Fast text Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
Autor:
Joanna Wrycza-Bekier
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Krótkie teksty na szybkie czasy
Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytelnika pęd
38% rabatu
22,86 zł
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,49 zł
O mediach lokalnych regionie i regionalizmie
Autor:
Kowalczyk Ryszard
Wydawca:
Silva Rerum
wysyłka: niedostępny
Publikacja analizuje prawa lokalnego rynku mediów pod kątem społecznym, czysto ludzkim, a także prasoznawczym. Omawia lokalne tytuły i ich wpływ na życie mieszkańców.
48% rabatu
32,76 zł
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,76 zł
Komunikowanie się w środowisku szkolnym i pozaszkolnym.
Autor:
Okrasa Marzena
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Komunikowanie się w środowisku szkolnym i pozaszkolnym to tytuł monografii wskazujący, że w jej zawartości czytelnik odnajdzie wielowątkowe studia tyczące takowego przedmiotu badań. W niniejszej publikacji wieloautorskiej wielość podejść, s
14% rabatu
38,43 zł
44,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,43 zł
Robert Janowski sam jest osobowością muzyczną i telewizyjną, ale tym razem wciela się w rolę wnikliwego dziennikarza, który dopytuje, dziwi się i zachwyca.
Z tych dwudziestu sześciu rozmów z gwiazdami polskiej piosenki – od Ewy Bem, przez z
31% rabatu
27,52 zł
39,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,79 zł
Mikrotoponimy i makrotoponimy w komun. i literat.
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Przedstawiana Czytelnikowi monografia zatytułowana Mikrotoponimy w komunikacji i literaturze jest drugą publikacją wydawaną w ramach projektu Nomina loci pod auspicjami Komisji Onomastyki Słowiańskiej przy Międzynarodowym Komitecie Slawistó
26% rabatu
35,01 zł
47,25 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,01 zł
Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce
Autor:
Rakowska-Trela Anna
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Kampania wyborcza jest obecnie zjawiskiem o niezwykle istotnej wadze, a jednocześnie jednym z tych etapów procedury wyborczej, które mają duże znaczenie dla funkcjonowania współczesnych
społeczeństw demokratycznych. Problematyka ta nie była
25% rabatu
44,01 zł
58,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,01 zł
Populizm penalny, który w ostatnich latach opanował tzw. klasę polityczną i media w Polsce, uważany jest za podstawową przyczynę procesu gwałtownego psucia prawa karnego, jaki zapoczątkowany został wkrótce po wejściu w życie kodyfikacji kar
19% rabatu
32,23 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,23 zł
Podjęta tematyka w książce pod redakcją R. Wawera i W. Czerskiego jest niezmiernie aktualna i jednocześnie perspektywiczna, bardzo ważna i przydatna w naukach społecznych, zwłaszcza w obszarze pedagogiki, dydaktyki, pedautologii, mediów cyf
24% rabatu
22,21 zł
29,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,21 zł
Komunikowanie rządowe w Polsce. Perspektywa instytucjonalna
Autor:
Anaszewicz Marcin
wysyłka: niedostępny
To pierwsza w Polsce publikacja, która dotyczy publicznego komunikowania rządowego i przedstawia, w jaki sposób polski rząd organizuje swoje struktury do realizacji zadań publicznych w obszarze publicznego komunikowania rządowego. W pi
19% rabatu
30,70 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,70 zł
Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej
Autor:
Malinowska Mirosława
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
W publikacji autorka przedstawiła problematykę skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej. Komunikacja marketingowa jest zagadnieniem niezwykle złożonym. Jest to szczególny przypadek komunikowania, który nakierowany jest na re
19% rabatu
38,78 zł
48,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,78 zł
Przestrzenie komunikacji
Autor:
Kędzior Jolanta
Kowalska Jolanta
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
(…) niniejsza publikacja ma stanowić próbę komplementarnego, krytycznego ujęcia zagadnienia komunikacji w edukacji, zarządzaniu, marketingu czy polityce społecznej. Dlatego zawarte w książce teksty odnoszą się zarówno do klarownego, wszechs
27% rabatu
27,71 zł
37,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,71 zł
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
33% rabatu
22,72 zł
34,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,72 zł
Tom 4 „Język – Wiedza – Media” jest księgą jubileuszową i tym samym wyrazem głębokiej wdzięczności wobec prof. Gerda Antosa za jego osiągnięcia naukowe, przyjacielskie kontakty z polskimi germanistami oraz prawdziwie humanistyczne podejście
31% rabatu
26,83 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|