Naruszenie prawa własności intelektualnej w prawie prywatnym międzynarodowym
Autor:
Świerczyński Marek
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326440946
EAN:
9788326440946
oprawa:
Twarda
format:
13.0x20.5cm
język:
polski
Seria:
MONOGRAFIE LEX
liczba stron:
320
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
69,74 zł
Cena detaliczna:
99,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,64 zł
Opis produktu
Monografia jest pierwszą na rynku wydawniczym publikacją, w której w kompleksowy sposób omówiono zagadnienia związane z ustaleniem prawa właściwego dla zobowiązań z tytułu naruszenia praw własności intelektualnej w świetle obowiązujących oraz projektowanych kodyfikacji prawa prywatnego międzynarodowego.
Czytelnik znajdzie w niej wyjaśnienia dotyczące m.in.:
- zasad prawidłowego stosowania przepisów rozporządzenia Rzym II,
- stosowania obowiązujących przepisów kolizyjnych w sferze własności intelektualnej, gdy do naruszenia dochodzi w Internecie,
- znaczenia regulacji odnoszących się do własności intelektualnej w nowej polskiej ustawie – Prawo prywatne międzynarodowe w świetle rozporządzenia Rzym II,
- problematyki prawa właściwego dla odpowiedzialności podmiotów pośredniczących w świadczeniu usług drogą elektroniczną (ISP) z tytułu naruszenia praw własności intelektualnej,
- zmian de lege ferenda, gdy chodzi o prawo właściwe dla zobowiązań pozaumownych z zakresu własności intelektualnej, w szczególności w kontekście środowiska cyfrowego.
Książka jest adresowana przede wszystkim do prawników specjalizujących się w zagadnieniach własności intelektualnej, pracujących w kancelariach oraz innowacyjnych przedsiębiorstwach międzynarodowych. Przydatna będzie także prawnikom zajmującym się obrotem zagranicznym oraz osobom zainteresowanym prawem Internetu w kontekście własności intelektualnej.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|