Okładka książki Projektowanie hurtowni danych.Wspomaganie zarządz.

Projektowanie hurtowni danych.Wspomaganie zarządz.

Autor: Todman Chris
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788324632251
EAN: 9788324632251
oprawa: Twarda
podtytuł: Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 296
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
31% rabatu
40,98 zł
Cena detaliczna: 
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,98

Opis produktu

Umiejętnie zarządzaj informacjami! Czym są hurtownie danych? Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwości? Jak wydajnie zarządzać relacjami z klientem? Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem? Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich? Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem. Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki. Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM. Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych. Zarządzanie relacjami z klientem Wartość marki Zarządzanie kampaniami Marketing personalizowany Budowanie hurtowni danych — komponent ekstrakcji oraz integracji danych Baza danych hurtowni — opis encji Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych Problemy z obróbką czasu w hurtowniach danych Wybór modelu koncepcyjnego Modelowanie metodą kropki Modelowanie logiczne — schemat, wybór rozwiązania, ograniczenia Implementacja fizyczna Zarządzanie kopiami zapasowymi Aplikacje CRM Zarządzanie projektem Oprogramowanie Przyszłość hurtowni danych Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez właściwe zarządzanie relacjami z klientem!
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj