Okładka książki Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów

Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów

Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN: 83-208-1560-6
EAN: 9788320815603
oprawa: Miękka
format: 16.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 228
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
27% rabatu
41,19 zł
Cena detaliczna: 
56,70 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,08

Opis produktu

Autorzy prezentują wyniki badań procesów konsumpcji polskich gospodarstw domowych oraz racjonalności wydatków i konsumpcji w świetle przyjętych kryteriów. Przedstawiają również ocenę racjonalności zachowań konsumentów na rynku oraz wpływ na te zachowania procesu integracji Polski z Unią Europejską. W kontekście racjonalności zostały także rozpatrzone: gospodarowanie dochodami pieniężnymi przez gospodarstwa domowe, oddziaływania interpersonalne, znaczenie wizerunku/reputacji przedsiębiorstwa w procesach podejmowania decyzji przez konsumentów oraz zachowania dzieci i młodzieży jako konsumentów. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców na kierunku zarządzania i marketingu uczelni ekonomicznych oraz słuchaczy studiów podyplomowych zainteresowanych problematyką rynkowych zachowań konsumentów. Zaciekawi także przedstawicieli biznesu oraz instytucji zajmujących się ochroną praw konsumenta i jego edukacją.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj