Ustanawianie agendy politycznej przez media
Autor:
Nowak Anna
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
ISBN:
9788377845110
EAN:
9788377845110
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Efekt newsa w Polsce
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
356
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
32,34 zł
Cena detaliczna:
37,80 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,34 zł
Opis produktu
Celem pracy jest ustalenie zakresu i formy wpływu mediów na politykę. W szczególności przedmiotem badań były media informacyjne i polityki publiczne. Główne założenie pracy jest oparte na koncepcji mediatyzacji polityki i koncentruje się na postępie tego procesu w Polsce.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|