Wideokomunikowanie polityczne w internecie
Autor:
Jaworowicz Piotr
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788380852075
EAN:
9788380852075
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Youtube i polskie partie polityczne w latach 2011-2014
format:
16.0x23.5cm
język:
polski
Seria:
ENGRAM
liczba stron:
224
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
37,10 zł
Cena detaliczna:
46,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,01 zł
Opis produktu
Publikacja dotyczy wykorzystania wiodącego na świecie portalu wideo w komunikacji politycznej. Książka systematyzuje dotychczasową wiedzę na temat działań największych polskich partii politycznych w zakresie emisji treści audiowizualnych w internecie. Zawiera obszerne badanie dotyczące efektywności prowadzenia przez partie parlamentarne komunikacji w serwisie YouTube w latach 2011-2014. Wskazuje możliwości dalszych badań nad zagadnieniem nadawania internetowych przekazów audiowizualnych w komunikowaniu politycznym. Książka adresowana jest do praktyków i teoretyków komunikowania politycznego – badaczy, skupiających się na tematyce marketingu politycznego, kampanii wyborczych i politycznego public relations oraz dla specjalistów planujących i realizujących kampanie polityczne. Wnioski dotyczące wykorzystania portalu YouTube do celów politycznych będą cenne dla medioznawców, w szczególności zaś badaczy zajmujących się obszarem nowych mediów. Patron medialny: Marketingowe Obserwacje.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|