![]()
Resortowe dzieci. Media - Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz Pierwsza część serii Resortowe dzieci , wydana przez Frondę. Seria ukazuje powiązania osób publicznych ze strukturami PRL-u. Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
44% rabatu
22,18 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,18 zł
![]() Nowe media i wyzwania współczesności
Autor:
Marek Sokołowski (red.)
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Jak opisać nowe media? Jakie pociągają za sobą skutki? Jak zmieniła się nasza kultura duchowa i materialna? Jakie przemiany zaszły w nas samych, naszym sposobie postrzegania otaczających nas ludzi, rzeczywistości społecznej? Jak komunikacja
24% rabatu
33,95 zł
44,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,95 zł
![]()
W trakcie ostatnich wydarzeń i czasów nazbierało się wiele pomysłów, idei, cudzych powiedzonek, zasłyszanych cytatów lub przez siebie samego wyprodukowanych sformułowań, które posiadają jedną wspólną cechę, a mianowicie tę, że nie mają ze s
31% rabatu
26,14 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,14 zł
![]()
Joris Luyendijk pracował przez pięć lat jako korespondent na Bliskim Wschodzie. Prze ten czas udało mu się porozmawiać z najrozmaitszymi ludźmi: terrorystami, wyrostkami rzucającymi kamieniami, kierowcami taksówek, profesorami uniwersytetów
43% rabatu
20,38 zł
36,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,26 zł
![]()
Amerykańska telewizja publiczna (Public Broadcasting Service, PBS) stanowi dla europejskiego badacza komunikowania swoiste curiosum, fenomen bardzo odległy od przyjętych na Starym Kontynencie schematów funkcjonowania instytucji medialnych.
26% rabatu
29,64 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,64 zł
![]()
Fabularyzowana biografia Grzegorza Szamotulskiego - popularnego piłkarza wielu, nie tylko polskich, klubów, m. in Legii Warszawa i ligi austriackiej.Fabularyzowana biografia Grzegorza Szamotulskiego - popularnego piłkarza wielu, nie tylko p
48% rabatu
20,75 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,75 zł
![]()
Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces! Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popu
31% rabatu
27,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł
![]()
W książce Public relations a demokracja autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę pub
27% rabatu
25,47 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,47 zł
![]()
Jeremy Clarkson - o samochodach i o życiu. Celnie. Błyskotliwie. I oczywiście - aż do bólu dowcipnie! ,,Top Gear"". Kiedyś najzwyklejszy program telewizyjny poświęcony motoryzacji, nieco później kolorowy magazyn, a dziś... Dziś marka ,,Top
24% rabatu
30,31 zł
40,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,31 zł
![]()
"Książka ta zawiera wybór rozmów, jakie Danilo Kiś prowadził z dziennikarzami krajowymi i zagranicznymi w latach 1972-1989"
Mirjana Miocinowić
31% rabatu
13,07 zł
19,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,88 zł
![]()
Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i technologie przestały nam służyć jedynie do komunikowania się z innymi, lecz stały się ważnym elementem naszego życiowego doświadczenia, którego istotą jest stworzenie
24% rabatu
36,33 zł
48,10 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,33 zł
![]()
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
37% rabatu
23,26 zł
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,26 zł
![]() Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych
Autor:
Charlene Li
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
"Bądź otwarty, bądź przejrzysty, bądź autentyczny" - to mantra współczesnego przywództwa, ale rzadko widać jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes opiera się na kontroli i trudno jest zmienić dotychczasowy sposób funkcjonow
23% rabatu
52,92 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,92 zł
![]() Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
Autor:
Levinson Conrad Jay
Gibson Shane
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi
27% rabatu
35,92 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,92 zł
![]() Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce
Autor:
Brodzińska-Mirowska Barbara
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UAM
wysyłka: niedostępny
„Książka recenzowana stanowi ważny i interesujący dla nauk o polityce temat badawczy. Przedmiotem rozważań Autorka uczyniła problematykę poświęconą marketingowi politycznemu, a szczegółowiej ujmując – marketingowym działaniom w okresach mię
14% rabatu
41,18 zł
48,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,18 zł
![]()
,,No to Frugo"", ,,Żubr występuje w puszczy"", ,,Zawsze Coca-Cola"" czy ,,Nike. Just do it!"" to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrz
38% rabatu
24,89 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,89 zł
![]() Korespondent, czyli jak opisać pełzający koniec...
Autor:
Krzysztof Mroziewicz
Wydawca:
Zysk i S-ka
wysyłka: niedostępny
Krzysztof Mroziewicz. Dziennikarz i publicysta specjalizujący się w problematyce międzynarodowej, w szczególności dotyczącej Ameryki Południowej i Środkowej oraz Azji. Komentator tygodnika ""Polityka"", współpracownik wielu pism oraz mediów
33% rabatu
26,93 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,93 zł
![]() Człowiek, informacja, społeczeństwo
Autor:
Ihnatowicz Ireneusz
Wydawca:
Czytelnik
wysyłka: niedostępny
Praca historyczna o charakterze eseistycznym poświęcona najistotniejszym problemom powstawania i obiegu informacji od czasów najdawniejszych po wiek XX. Autor ukazał mechanizmy tworzenia informacji, jej różnorodne funkcje i konteksty (infor
43% rabatu
25,56 zł
45,10 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,56 zł
![]()
Studenci dziennikarstwa z Uniwersytetu Jagiellońskiego przez kilka miesięcy dokumentowali historię krakowskiego Ośrodka Badań Prasoznawczych – najstarszej polskiej instytucji, badającej naukowo media masowe i opinię publiczną. Powstała ksią
20% rabatu
31,76 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,76 zł
![]()
Niniejsza książka tematycznie wyrasta z podjętego kilka lat wcześniej projektu badawczego, którego rezultatem były wydane w 2010 r. trzy publikacje poświęcone problemowi czasopiśmiennictwa jako źródła do historii edukacji i nawiązuje do nie
19% rabatu
32,23 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,23 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|