Okładka książki Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta wyd. 2
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko poz
38% rabatu
60,94
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,96
Okładka książki Przez błędy do sukcesu
Przez błędy do sukcesu jest pisana na podstawie błędów popełnionych we własnych firmach. Jej głównym przesłaniem jest NORMALIZOWANIE tematu porażek oraz błędów, które towarzyszą nam każdego dnia. 47 lekcji JAK BUDOWAĆ BIZNES uwzględniając b
33% rabatu
65,99
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,67
Okładka książki Marketing i analityka biznesowa dla początkujących
Witaj w świecie fascynujących danych! Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i n
42% rabatu
33,08
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,16
Okładka książki Przemysł szczęścia. Jak politycy i biznesmeni sprzedali nam well-being
Fascynująca, napisana popularyzatorskim językiem książka Williama Daviesa mówi o tym, jak pojęcie szczęścia stało się obiektem współczesnego marketingu - przedmiotem, który można sprzedać jak każdy inny produkt. To, co dla filozofów było pr
40% rabatu
26,80
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,10
Okładka książki Biblia copywritingu wyd. 2
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywri
38% rabatu
30,71
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22
Okładka książki Ogilvy on Advertising
Ogilvy on Advertising
Autor: David Ogilvy
Wydawca: Welbeck
wysyłka: 48h
David Ogilvy is well known and respected as the most successful adman of all time. His bestselling book, Ogilvy on Advertising, gives valuable advice to young hopefuls and veterans of the industry wanting to improve their success rate.
19% rabatu
71,78
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,78
Okładka książki Marketing usług zdrowotnych
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżni
33% rabatu
55,27
82,01 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,27
Okładka książki Zarządzanie jakością w projekcie
Zarządzanie jakością od wielu lat było przedstawiane w standardach i publikacjach naukowych jako jeden z istotnych aspektów projektu. Prowadzone w tym zakresie badania sugerują jednak, że deklaracje autorów standardów w niewielkim stopniu o
32% rabatu
47,22
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,58
Okładka książki Ciemna strona marketingu
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb nabywców
32% rabatu
74,24
109,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,24
Okładka książki Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę..
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć? Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspo
24% rabatu
37,01
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,17
Okładka książki PERSONAL BRANDING. Świadome kształtowanie wizerunku (wyd. II)
Kreowanie rozpoznawalnej i silnej marki osobistej to wyzwanie, jakie stoi dziś przed każdym z nas. Świadomie kształtowany wizerunek, zgodny z tym, kim naprawdę jesteśmy, jest miarą nie tylko sukcesu zawodowego, ale przede wszystkim osobiste
33% rabatu
46,50
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,50
Okładka książki Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ? tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom
48% rabatu
25,48
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,48
Okładka książki Promocja usług (wyd. III)
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: • podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, • specyfikę promocji oraz charakterystykę
33% rabatu
37,07
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,07
Okładka książki Koordynowana opieka zdrowotna w praktyce
Publikacja to praktyczny przewodnik wdrażania opieki koordynowanej w podstawowej opiece zdrowotnej. Prezentuje najważniejsze metody, narzędzia oraz wskazówki przygotowania, wdrożenia i oceny koordynowanej opieki zdrowotnej w POZ. Nie tylko
28% rabatu
92,43
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,43
Okładka książki Marketing relacji - teoria i praktyka w.4
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności progr
17% rabatu
40,58
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,58
Okładka książki Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą pot
17% rabatu
63,77
77,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,77
Okładka książki Nowe 4P marketingu - ludzie, procesy, programy..
"Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana". Stwierdzenie to wydawało się nie dotyczyć stworzonej przez McCarthiego ponad pół wieku temu koncepcji narzędzi marketingu mix 4P. Zakres poszczególnych instrumentów, ich liczba oraz sposób realizac
17% rabatu
99,40
120,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 95,68
Okładka książki Influencer Marketing
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omó
25% rabatu
37,34
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,50
Okładka książki Prognozowanie sprzedaży.. w.2
Książka ta jest praktycznym podręcznikiem dla każdego, kto bez względu na funkcję i pozycję w firmie zajmuje się prognozowaniem lub planowaniem sprzedaży lub którego działania powiązane są lub uzależnione od prognoz sprzedaży. Jest doskonał
28% rabatu
56,53
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,53
Okładka książki Czujesz? ...czyli o komunikacji marketingowej..
Celem publikacji "CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z
17% rabatu
45,56
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,56
Liczba wyświetlanych pozycji:
2
3
4
5
6
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj