Okładka książki Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich
43% rabatu
31,13
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,84
Okładka książki Art branding 2
Art branding 2 Światło na sztukę! Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to
43% rabatu
61,79
109,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,24
Okładka książki Neuronauka konsumencka
Neuronauka konsumencka
Wydawca: Difin
wysyłka: 48h
Neuronauka konsumencka zajmuje się teorią podejmowania decyzji przez człowieka, wynikającą z nieuświadomionych i na ogół niewyjaśnionych mechanizmów zachodzących w jego mózgu. W monografii przedstawiono, w zrozumiały sposób, neurobiologiczn
23% rabatu
57,51
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,51
Okładka książki Negocjacje z potworami
Negocjacje z potworami
Autor: Ryzow Igor
Wydawca: Sine Qua Non
wysyłka: 24h
Ty kontra ON. Twój szef, przedstawiciel banku, w którym starasz się o duży kredyt, dealer samochodowy, ważny inwestor. Każdy z nas stanął kiedyś do negocjacji z jakimś "potworem" - osobą o większym doświadczeniu, autorytecie i z większymi m
75% rabatu
11,25
44,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25
Okładka książki Semiotyka w marketingu
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie s
19% rabatu
67,86
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86
Okładka książki Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek. Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać
26% rabatu
44,45
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20
Okładka książki SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych
Marzy Ci się top 10 wyników wyszukiwania? Wskakuj! Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbio
43% rabatu
39,12
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,23
Okładka książki Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego wyd. 2 wznowienie
Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do le
17% rabatu
62,22
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,22
Okładka książki B2B E-commerce
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u
24% rabatu
56,09
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78
Okładka książki Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten por
43% rabatu
33,96
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,95
Okładka książki Informacje pożądane
Informacje pożądane
Autor: Tomasz Kuzak
Wydawca: Złote myśli
wysyłka: 48h
Wieloletnie obserwacje relacji naziemnego biznesu z przemysłem internetowym pozwoliły autorowi postawić tezę, że jak do tej pory owoce tej współpracy udało się zaobserwować tylko w wąskim wycinku gospodarki jakim jest sprzedaż dóbr wirtualn
26% rabatu
44,46
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,46
Okładka książki Controlling działań marketingowych
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynko
10% rabatu
44,99
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99
Okładka książki Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne m
34% rabatu
59,15
89,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,14
Okładka książki Wprowadzenie do Salesforce w.2
Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych info
43% rabatu
56,12
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,22
Okładka książki Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta wyd. 2
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko poz
38% rabatu
61,16
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,12
Okładka książki Przez błędy do sukcesu
Przez błędy do sukcesu jest pisana na podstawie błędów popełnionych we własnych firmach. Jej głównym przesłaniem jest NORMALIZOWANIE tematu porażek oraz błędów, które towarzyszą nam każdego dnia. 47 lekcji JAK BUDOWAĆ BIZNES uwzględniając
33% rabatu
66,13
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,13
Okładka książki Marketing i analityka biznesowa dla początkujących
Witaj w świecie fascynujących danych! Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i n
43% rabatu
32,31
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,24
Okładka książki Przemysł szczęścia. Jak politycy i biznesmeni sprzedali nam well-being
Fascynująca, napisana popularyzatorskim językiem książka Williama Daviesa mówi o tym, jak pojęcie szczęścia stało się obiektem współczesnego marketingu - przedmiotem, który można sprzedać jak każdy inny produkt. To, co dla filozofów było pr
48% rabatu
23,40
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,56
Okładka książki Biblia copywritingu wyd. 2
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywri
43% rabatu
28,29
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,84
Okładka książki Ogilvy on Advertising
Ogilvy on Advertising
Autor: David Ogilvy
Wydawca: Welbeck
wysyłka: 48h
David Ogilvy is well known and respected as the most successful adman of all time. His bestselling book, Ogilvy on Advertising, gives valuable advice to young hopefuls and veterans of the industry wanting to improve their success rate.
19% rabatu
71,90
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,90
Liczba wyświetlanych pozycji:
2
3
4
5
6
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj