![]() Przemysł szczęścia. Jak politycy i biznesmeni sprzedali nam well-being
Autor:
William Davies
Wydawca:
PIW
wysyłka: 48h
Fascynująca, napisana popularyzatorskim językiem książka Williama Daviesa mówi o tym, jak pojęcie szczęścia stało się obiektem współczesnego marketingu - przedmiotem, który można sprzedać jak każdy inny produkt. To, co dla filozofów było pr
46% rabatu
24,10 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,52 zł
![]()
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywri
38% rabatu
30,71 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł
![]()
David Ogilvy is well known and respected as the most successful adman of all time. His bestselling book, Ogilvy on Advertising, gives valuable advice to young hopefuls and veterans of the industry wanting to improve their success rate.
19% rabatu
71,78 zł
89,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,78 zł
![]()
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżni
30% rabatu
57,79 zł
82,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,27 zł
![]()
Zarządzanie jakością od wielu lat było przedstawiane w standardach i publikacjach naukowych jako jeden z istotnych aspektów projektu. Prowadzone w tym zakresie badania sugerują jednak, że deklaracje autorów standardów w niewielkim stopniu o
32% rabatu
47,22 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,22 zł
![]()
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb nabywców
32% rabatu
74,24 zł
109,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,27 zł
![]() Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę..
Autor:
Weronika Modzelewska
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć? Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspo
24% rabatu
37,01 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,17 zł
![]() PERSONAL BRANDING. Świadome kształtowanie wizerunku (wyd. II)
Autor:
Anna Kowal-Orczykowska
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
Kreowanie rozpoznawalnej i silnej marki osobistej to wyzwanie, jakie stoi dziś przed każdym z nas. Świadomie kształtowany wizerunek, zgodny z tym, kim naprawdę jesteśmy, jest miarą nie tylko sukcesu zawodowego, ale przede wszystkim osobiste
33% rabatu
46,50 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,50 zł
![]()
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ? tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom
48% rabatu
25,48 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
![]()
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:
• podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,
• specyfikę promocji oraz charakterystykę
33% rabatu
37,07 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,07 zł
![]() Koordynowana opieka zdrowotna w praktyce
Autor:
Bogdan Magdalena
Paweł Żuk
Artur Prusaczyk
Marika Guzek
Sylwia Szafraniec-Buryło
Anna Owczarczyk
Sabina Karczmarz
Małgorzata Kalisz
Marta Miros
Piotr Tyszko
Łukasz Zawitowski
Filip Domanski
Wydawca:
Wolters Kluwer Polska
wysyłka: 72h
Publikacja to praktyczny przewodnik wdrażania opieki koordynowanej w podstawowej opiece zdrowotnej. Prezentuje najważniejsze metody, narzędzia oraz wskazówki przygotowania, wdrożenia i oceny koordynowanej opieki zdrowotnej w POZ. Nie tylko
28% rabatu
92,43 zł
129,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 91,98 zł
![]()
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności progr
17% rabatu
40,58 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,58 zł
![]() Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Autor:
Anna Rogala
Pilarczyk Bogna
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą pot
17% rabatu
63,77 zł
77,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,77 zł
![]()
"Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana". Stwierdzenie to wydawało się nie dotyczyć stworzonej przez McCarthiego ponad pół wieku temu koncepcji narzędzi marketingu mix 4P. Zakres poszczególnych instrumentów, ich liczba oraz sposób realizac
17% rabatu
99,40 zł
120,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,87 zł
![]() Influencer Marketing
Autor:
Łaszkiewicz Anna
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omó
27% rabatu
36,50 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,50 zł
![]()
Książka ta jest praktycznym podręcznikiem dla każdego, kto bez względu na funkcję i pozycję w firmie zajmuje się prognozowaniem lub planowaniem sprzedaży lub którego działania powiązane są lub uzależnione od prognoz sprzedaży. Jest doskonał
28% rabatu
56,53 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,53 zł
![]()
Celem publikacji "CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z
17% rabatu
45,56 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,56 zł
![]() Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie
Autor:
Maciąg Klaudyna
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Nie musisz być specem od pisania, aby tworzyć skuteczne treści – po prostu zacznij działać. Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać? Ta książka pomo
21% rabatu
43,18 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,18 zł
![]() Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży
Autor:
Słotwiński Michał
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać? Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewol
21% rabatu
35,30 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,30 zł
![]()
Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu. Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu
21% rabatu
54,98 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,98 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|