![]()
Wieloletnie obserwacje relacji naziemnego biznesu z przemysłem internetowym pozwoliły autorowi postawić tezę, że jak do tej pory owoce tej współpracy udało się zaobserwować tylko w wąskim wycinku gospodarki jakim jest sprzedaż dóbr wirtualn
26% rabatu
44,37 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,37 zł
![]() Controlling działań marketingowych
Autor:
Grzegorczyk Wojciech
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynko
10% rabatu
44,92 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,92 zł
![]()
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne m
32% rabatu
60,73 zł
89,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,73 zł
![]()
Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych info
40% rabatu
59,85 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,95 zł
![]()
W książce "Finanse przedsiębiorstw" Autorzy wskazują, w jaki sposób: - przeprowadzić analizę progów rentowności - zarządzać zapasami, rozrachunkami i gotówką - określić wartość pieniądza w czasie - analizować koszt kapitału własnego i obceg
17% rabatu
58,81 zł
71,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,85 zł
![]() Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta wyd. 2
Autor:
Wojciechowska Katarzyna
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko poz
38% rabatu
60,94 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,94 zł
![]()
Przez błędy do sukcesu jest pisana na podstawie błędów popełnionych we własnych firmach.
Jej głównym przesłaniem jest NORMALIZOWANIE tematu porażek oraz błędów, które towarzyszą nam każdego dnia.
47 lekcji JAK BUDOWAĆ BIZNES uwzględniając
33% rabatu
65,99 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,99 zł
![]() Marketing i analityka biznesowa dla początkujących
Autor:
Kinga Sroka
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Witaj w świecie fascynujących danych! Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i n
38% rabatu
35,09 zł
57,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,08 zł
![]() Przemysł szczęścia. Jak politycy i biznesmeni sprzedali nam well-being
Autor:
William Davies
Wydawca:
PIW
wysyłka: 48h
Fascynująca, napisana popularyzatorskim językiem książka Williama Daviesa mówi o tym, jak pojęcie szczęścia stało się obiektem współczesnego marketingu - przedmiotem, który można sprzedać jak każdy inny produkt. To, co dla filozofów było pr
43% rabatu
25,49 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,10 zł
![]()
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywri
38% rabatu
30,71 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,71 zł
![]()
The most sought-after wizard in the advertising business.' Times MagazineFrom the most successful advertising executive of all time comes the definitve guide to the art of any sale. Everything from writing successful copy to finding innovat
19% rabatu
54,84 zł
68,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,09 zł
![]()
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżni
33% rabatu
55,27 zł
82,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,69 zł
![]()
Zarządzanie jakością od wielu lat było przedstawiane w standardach i publikacjach naukowych jako jeden z istotnych aspektów projektu. Prowadzone w tym zakresie badania sugerują jednak, że deklaracje autorów standardów w niewielkim stopniu o
32% rabatu
47,22 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,58 zł
![]()
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb nabywców
32% rabatu
74,24 zł
109,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,24 zł
![]() Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę..
Autor:
Weronika Modzelewska
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć? Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspo
24% rabatu
37,01 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,01 zł
![]() PERSONAL BRANDING. Świadome kształtowanie wizerunku (wyd. II)
Autor:
Anna Kowal-Orczykowska
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
Kreowanie rozpoznawalnej i silnej marki osobistej to wyzwanie, jakie stoi dziś przed każdym z nas. Świadomie kształtowany wizerunek, zgodny z tym, kim naprawdę jesteśmy, jest miarą nie tylko sukcesu zawodowego, ale przede wszystkim osobiste
33% rabatu
46,50 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,50 zł
![]()
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ? tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom
48% rabatu
25,48 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,48 zł
![]()
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:
• podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,
• specyfikę promocji oraz charakterystykę
17% rabatu
45,56 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,07 zł
![]() Koordynowana opieka zdrowotna w praktyce
Autor:
Bogdan Magdalena
Paweł Żuk
Artur Prusaczyk
Marika Guzek
Sylwia Szafraniec-Buryło
Anna Owczarczyk
Sabina Karczmarz
Małgorzata Kalisz
Marta Miros
Piotr Tyszko
Łukasz Zawitowski
Filip Domanski
Wydawca:
Wolters Kluwer Polska
wysyłka: 72h
Publikacja to praktyczny przewodnik wdrażania opieki koordynowanej w podstawowej opiece zdrowotnej. Prezentuje najważniejsze metody, narzędzia oraz wskazówki przygotowania, wdrożenia i oceny koordynowanej opieki zdrowotnej w POZ. Nie tylko
28% rabatu
92,43 zł
129,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,43 zł
![]()
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności progr
17% rabatu
40,58 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,58 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|