Okładka książki PERSONAL BRANDING. Świadome kształtowanie wizerunku (wyd. II)
Kreowanie rozpoznawalnej i silnej marki osobistej to wyzwanie, jakie stoi dziś przed każdym z nas. Świadomie kształtowany wizerunek, zgodny z tym, kim naprawdę jesteśmy, jest miarą nie tylko sukcesu zawodowego, ale przede wszystkim osobiste
33% rabatu
46,50
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ? tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom
45% rabatu
26,95
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Promocja usług (wyd. III)
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: • podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, • specyfikę promocji oraz charakterystykę
33% rabatu
37,07
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków
Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Odkryj korzyści za sprawą smartfona lub laptopa Zarabiaj pieniądze poprzez udostępnianie linków Przekształć swoje zainteresowania online w źródło dużych dochodów Zarabiaj pieniądze, promując produkty, kt
59,00
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Koordynowana opieka zdrowotna w praktyce
Publikacja to praktyczny przewodnik wdrażania opieki koordynowanej w podstawowej opiece zdrowotnej. Prezentuje najważniejsze metody, narzędzia oraz wskazówki przygotowania, wdrożenia i oceny koordynowanej opieki zdrowotnej w POZ. Nie tylko
29% rabatu
91,56
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing relacji - teoria i praktyka w.4
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności progr
33% rabatu
33,02
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą pot
33% rabatu
51,88
77,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nowe 4P marketingu - ludzie, procesy, programy..
"Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana". Stwierdzenie to wydawało się nie dotyczyć stworzonej przez McCarthiego ponad pół wieku temu koncepcji narzędzi marketingu mix 4P. Zakres poszczególnych instrumentów, ich liczba oraz sposób realizac
33% rabatu
80,87
120,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Influencer Marketing
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omó
27% rabatu
36,50
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Czujesz? ...czyli o komunikacji marketingowej..
Celem publikacji "CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z
33% rabatu
37,07
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie
Nie musisz być specem od pisania, aby tworzyć skuteczne treści – po prostu zacznij działać. Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać? Ta książka pomo
23% rabatu
42,09
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać? Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewol
21% rabatu
35,30
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki MBA w dziesięć dni
Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu. Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu
21% rabatu
54,98
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Biblia content marketingu
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy - jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła,
38% rabatu
30,71
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Bogactwo brandingu
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel - Wojtek Mierowski - Alicja M
22% rabatu
53,93
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing Sztuka konkurowania i współpracy
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów pody
21% rabatu
70,70
89,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Od pomysłu do marki
MAPA PRAWIDŁOWEGO I SKUTECZNEGO POZYCJONOWANIA MARKI ISTNIEJE - ZNAJDZIESZ JĄ W TEJ KSIĄŻCE! DZIĘKI NIEJ ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU STRATEGICZNEGO STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ TAKŻE TWOJEJ WIEDZY ZAWODOWEJ. ? KREATYWNE KONCEPTY - jak powstają, ich zwią
33% rabatu
84,24
125,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Reklama. Aspekty prawne
Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.: - nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenw
28% rabatu
121,09
169,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Coaching narzędziowy. Psychologia szefa 2
Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych lub czymś trudnym i skomplikowanym. Wielu podwładnych, którzy podlegają coachingowi, traktuje go jako kolejne narzędzie oceny i presji na wyniki. Autorzy książki rozpra
38% rabatu
42,47
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki MarkEthic
MarkEthic
wysyłka: 48h
MARKETHIC, czyli Market ing i Ethic al... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często dz
22% rabatu
38,30
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
2
3
4
5
6
87
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj