Okładka książki Biblia copywritingu wyd. 2
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywri
41% rabatu
29,22
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,71
Okładka książki Marketing usług zdrowotnych
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżni
33% rabatu
55,27
82,01 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,27
Okładka książki Zarządzanie jakością w projekcie
Zarządzanie jakością od wielu lat było przedstawiane w standardach i publikacjach naukowych jako jeden z istotnych aspektów projektu. Prowadzone w tym zakresie badania sugerują jednak, że deklaracje autorów standardów w niewielkim stopniu o
32% rabatu
47,22
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,78
Okładka książki Ciemna strona marketingu
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb nabywców
39% rabatu
67,27
109,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,27
Okładka książki Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę..
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć? Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspo
28% rabatu
35,17
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,69
Okładka książki PERSONAL BRANDING. Świadome kształtowanie wizerunku (wyd. II)
Kreowanie rozpoznawalnej i silnej marki osobistej to wyzwanie, jakie stoi dziś przed każdym z nas. Świadomie kształtowany wizerunek, zgodny z tym, kim naprawdę jesteśmy, jest miarą nie tylko sukcesu zawodowego, ale przede wszystkim osobiste
28% rabatu
49,38
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,50
Okładka książki Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ? tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom
45% rabatu
26,95
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95
Okładka książki Promocja usług (wyd. III)
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: • podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, • specyfikę promocji oraz charakterystykę
33% rabatu
37,07
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,07
Okładka książki Koordynowana opieka zdrowotna w praktyce
Publikacja to praktyczny przewodnik wdrażania opieki koordynowanej w podstawowej opiece zdrowotnej. Prezentuje najważniejsze metody, narzędzia oraz wskazówki przygotowania, wdrożenia i oceny koordynowanej opieki zdrowotnej w POZ. Nie tylko
28% rabatu
92,43
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 91,98
Okładka książki Marketing relacji - teoria i praktyka w.4
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności progr
17% rabatu
40,58
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,02
Okładka książki Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą pot
17% rabatu
63,77
77,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,88
Okładka książki Nowe 4P marketingu - ludzie, procesy, programy..
"Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana". Stwierdzenie to wydawało się nie dotyczyć stworzonej przez McCarthiego ponad pół wieku temu koncepcji narzędzi marketingu mix 4P. Zakres poszczególnych instrumentów, ich liczba oraz sposób realizac
26% rabatu
88,28
120,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,87
Okładka książki Influencer Marketing
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omó
27% rabatu
36,50
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,50
Okładka książki Prognozowanie sprzedaży.. w.2
Książka ta jest praktycznym podręcznikiem dla każdego, kto bez względu na funkcję i pozycję w firmie zajmuje się prognozowaniem lub planowaniem sprzedaży lub którego działania powiązane są lub uzależnione od prognoz sprzedaży. Jest doskonał
28% rabatu
56,53
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,35
Okładka książki Czujesz? ...czyli o komunikacji marketingowej..
Celem publikacji "CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z
17% rabatu
45,56
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,07
Okładka książki Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie
Nie musisz być specem od pisania, aby tworzyć skuteczne treści – po prostu zacznij działać. Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać? Ta książka pomo
21% rabatu
43,18
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,18
Okładka książki Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać? Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewol
21% rabatu
35,30
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,30
Okładka książki MBA w dziesięć dni
Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu. Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu
21% rabatu
54,98
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,98
Okładka książki Biblia content marketingu
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy - jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła,
41% rabatu
29,22
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,71
Okładka książki Bogactwo brandingu
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel - Wojtek Mierowski - Alicja M
19% rabatu
59,68
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68
Liczba wyświetlanych pozycji:
2
3
4
5
6
87
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj