![]() Semiotyka w marketingu
Autor:
Polak Krzysztof
Żurawicka Marzena
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie s
19% rabatu
67,86 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,16 zł
![]() Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
Autor:
Edwards Jim
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek. Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać
21% rabatu
47,20 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20 zł
![]() SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych
Autor:
Ewelina Podrez-Siama
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Marzy Ci się top 10 wyników wyszukiwania? Wskakuj! Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbio
42% rabatu
40,23 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,57 zł
![]() Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego wyd. 2 wznowienie
Autor:
Makowska Marta
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do le
17% rabatu
62,22 zł
75,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,22 zł
![]()
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,58 zł
![]() Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
Autor:
Krzysztof Wadas
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten por
38% rabatu
36,95 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,95 zł
![]()
Wieloletnie obserwacje relacji naziemnego biznesu z przemysłem internetowym pozwoliły autorowi postawić tezę, że jak do tej pory owoce tej współpracy udało się zaobserwować tylko w wąskim wycinku gospodarki jakim jest sprzedaż dóbr wirtualn
26% rabatu
44,46 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,46 zł
![]() Zarządzanie komunikacja nowoczesność
Autor:
Miłosz Czopek
Wydawca:
Fundacja na rzecz Czystej Energii
wysyłka: 48h
Dyskusję dotyczącą optymalizacji efektywności zarządczej współczesnych organizacji cechuje wysoki dynamizm. Teoria i praktyka poszukuje oraz wskazuje rozwiązania, których celem jest umożliwienie sprostania nowym warunkom na zmieniających si
31% rabatu
37,56 zł
54,60 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,56 zł
![]() Controlling działań marketingowych
Autor:
Grzegorczyk Wojciech
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynko
10% rabatu
44,99 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99 zł
![]()
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne m
32% rabatu
60,85 zł
89,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,85 zł
![]()
Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych info
39% rabatu
59,98 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,09 zł
![]()
W książce "Finanse przedsiębiorstw" Autorzy wskazują, w jaki sposób: - przeprowadzić analizę progów rentowności - zarządzać zapasami, rozrachunkami i gotówką - określić wartość pieniądza w czasie - analizować koszt kapitału własnego i obceg
17% rabatu
58,91 zł
71,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,91 zł
![]() Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta wyd. 2
Autor:
Wojciechowska Katarzyna
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko poz
42% rabatu
57,74 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,20 zł
![]()
Przez błędy do sukcesu jest pisana na podstawie błędów popełnionych we własnych firmach.
Jej głównym przesłaniem jest NORMALIZOWANIE tematu porażek oraz błędów, które towarzyszą nam każdego dnia.
47 lekcji JAK BUDOWAĆ BIZNES uwzględniając
33% rabatu
66,13 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,13 zł
![]() Marketing i analityka biznesowa dla początkujących
Autor:
Kinga Sroka
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Witaj w świecie fascynujących danych! Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i n
42% rabatu
33,24 zł
57,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,51 zł
![]() Przemysł szczęścia. Jak politycy i biznesmeni sprzedali nam well-being
Autor:
William Davies
Wydawca:
PIW
wysyłka: 48h
Fascynująca, napisana popularyzatorskim językiem książka Williama Daviesa mówi o tym, jak pojęcie szczęścia stało się obiektem współczesnego marketingu - przedmiotem, który można sprzedać jak każdy inny produkt. To, co dla filozofów było pr
40% rabatu
26,86 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,56 zł
![]()
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywri
38% rabatu
30,78 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,78 zł
![]()
David Ogilvy is well known and respected as the most successful adman of all time. His bestselling book, Ogilvy on Advertising, gives valuable advice to young hopefuls and veterans of the industry wanting to improve their success rate.
19% rabatu
71,90 zł
89,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,90 zł
![]()
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżni
32% rabatu
55,38 zł
82,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,80 zł
![]()
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb nabywców
39% rabatu
67,42 zł
109,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,39 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|