![]()
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb nabywców
29% rabatu
77,64 zł
109,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,24 zł
![]()
Hegarty on Advertising
9% rabatu
78,86 zł
86,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,17 zł
![]() Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę..
Autor:
Weronika Modzelewska
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć? Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspo
36% rabatu
31,34 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,98 zł
![]() PERSONAL BRANDING. Świadome kształtowanie wizerunku (wyd. II)
Autor:
Anna Kowal-Orczykowska
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
Kreowanie rozpoznawalnej i silnej marki osobistej to wyzwanie, jakie stoi dziś przed każdym z nas. Świadomie kształtowany wizerunek, zgodny z tym, kim naprawdę jesteśmy, jest miarą nie tylko sukcesu zawodowego, ale przede wszystkim osobiste
30% rabatu
48,63 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,50 zł
![]()
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ? tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom
45% rabatu
26,95 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
![]()
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:
• podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,
• specyfikę promocji oraz charakterystykę
33% rabatu
37,07 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,07 zł
![]()
Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Odkryj korzyści za sprawą smartfona lub laptopa Zarabiaj pieniądze poprzez udostępnianie linków Przekształć swoje zainteresowania online w źródło dużych dochodów Zarabiaj pieniądze, promując produkty, kt
36% rabatu
37,74 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,70 zł
![]() Koordynowana opieka zdrowotna w praktyce
Autor:
Bogdan Magdalena
Paweł Żuk
Artur Prusaczyk
Marika Guzek
Sylwia Szafraniec-Buryło
Anna Owczarczyk
Sabina Karczmarz
Małgorzata Kalisz
Marta Miros
Piotr Tyszko
Łukasz Zawitowski
Filip Domanski
Wydawca:
Wolters Kluwer Polska
wysyłka: 72h
Publikacja to praktyczny przewodnik wdrażania opieki koordynowanej w podstawowej opiece zdrowotnej. Prezentuje najważniejsze metody, narzędzia oraz wskazówki przygotowania, wdrożenia i oceny koordynowanej opieki zdrowotnej w POZ. Nie tylko
28% rabatu
92,43 zł
129,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,31 zł
![]()
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności progr
33% rabatu
33,02 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,02 zł
![]() Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Autor:
Anna Rogala
Pilarczyk Bogna
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą pot
20% rabatu
61,39 zł
77,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,39 zł
![]()
"Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana". Stwierdzenie to wydawało się nie dotyczyć stworzonej przez McCarthiego ponad pół wieku temu koncepcji narzędzi marketingu mix 4P. Zakres poszczególnych instrumentów, ich liczba oraz sposób realizac
33% rabatu
80,87 zł
120,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,87 zł
![]() Influencer Marketing
Autor:
Łaszkiewicz Anna
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omó
27% rabatu
36,50 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,90 zł
![]()
Celem publikacji "CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z
33% rabatu
37,07 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,07 zł
![]() Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie
Autor:
Maciąg Klaudyna
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Nie musisz być specem od pisania, aby tworzyć skuteczne treści – po prostu zacznij działać. Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać? Ta książka pomo
21% rabatu
43,62 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,09 zł
![]() Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży
Autor:
Słotwiński Michał
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać? Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewol
21% rabatu
35,30 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,42 zł
![]()
Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu. Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu
21% rabatu
54,98 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,57 zł
![]()
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy - jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła,
41% rabatu
29,27 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,04 zł
![]()
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel - Wojtek Mierowski - Alicja M
19% rabatu
59,68 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,93 zł
![]() Marketing Sztuka konkurowania i współpracy
Autor:
Opracowanie zbiorowe
Wydawca:
POLTEXT /MT BIZNES/
wysyłka: 48h
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów pody
21% rabatu
70,70 zł
89,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,70 zł
![]()
MAPA PRAWIDŁOWEGO I SKUTECZNEGO POZYCJONOWANIA MARKI ISTNIEJE
- ZNAJDZIESZ JĄ W TEJ KSIĄŻCE!
DZIĘKI NIEJ ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU STRATEGICZNEGO STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ
TAKŻE TWOJEJ WIEDZY ZAWODOWEJ.
? KREATYWNE KONCEPTY - jak powstają, ich zwią
33% rabatu
84,24 zł
125,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,24 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|