![]() 9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business
Autor:
Michał Szermelek
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business Jeżeli Twoja firma sprzedaje produkty, usługi lub rozwiązania innym firmom, to znaczy, że działasz na rynku business-to-business
38% rabatu
36,40 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,40 zł
![]() Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier..
Autor:
Paweł Tkaczyk
Wydawca:
OnePress / Helion
wysyłka: 48h
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych rzenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do p
38% rabatu
30,78 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,34 zł
![]() Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Autor:
Andrzejczyk Adrian
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i o
38% rabatu
42,57 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,57 zł
![]() Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę
Autor:
Jarosław Szczepański
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę Budowanie marki. Krok po kroku W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy pos
42% rabatu
34,41 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,40 zł
![]()
Bigger results with less marketing. You keep being told to do more marketing--more complex, more aggressive, and more expensive marketing. Chasing the latest bright, shiny object is exhausting. Increased efforts keep leading to disappointme
19% rabatu
99,37 zł
123,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77,53 zł
![]()
Master the evergreen traffic strategies to fill your website and funnels with your dream customers in this timeless book from the $100M entrepreneur and co-founder of the software company ClickFunnels.
Russell Brunson, CEO and co-founder o
19% rabatu
63,82 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł
![]()
Książka ukazuje, przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źr
32% rabatu
44,57 zł
66,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,58 zł
![]() Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
Autor:
Przybysz-Polakowska Kinga
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia wewnątrzfirmowe Człowiek - jak flaming - należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamię
42% rabatu
40,23 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,57 zł
![]() Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego wyd. 3
Autor:
.Żukowski Marcin
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś naz
38% rabatu
33,87 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,28 zł
![]()
woja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zagląd
38% rabatu
36,40 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,69 zł
![]()
SPIN®to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu w
21% rabatu
93,76 zł
119,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 93,76 zł
![]()
Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach Kamera, akcja, cięcie i... publikacja na YouTubie, Instagramie, TikToku W social mediach autentyczność to potęga ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A
38% rabatu
36,40 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,69 zł
![]()
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn.
Także w świecie reklamy.
Nie wierzysz?
Przeczytaj!
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle c
38% rabatu
35,17 zł
57,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,51 zł
![]() Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
Autor:
Adrian Prościak
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniu Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sp
38% rabatu
36,40 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,69 zł
![]() Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo?
Autor:
Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Skuteczniej niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potraf
38% rabatu
33,87 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,28 zł
![]()
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich
38% rabatu
33,87 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,28 zł
![]()
Art branding 2 Światło na sztukę! Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to
38% rabatu
67,24 zł
109,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,24 zł
![]()
Neuronauka konsumencka zajmuje się teorią podejmowania decyzji przez człowieka, wynikającą z nieuświadomionych i na ogół niewyjaśnionych mechanizmów zachodzących w jego mózgu. W monografii przedstawiono, w zrozumiały sposób, neurobiologiczn
23% rabatu
57,51 zł
75,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,51 zł
![]()
Ty kontra ON. Twój szef, przedstawiciel banku, w którym starasz się o duży kredyt, dealer samochodowy, ważny inwestor. Każdy z nas stanął kiedyś do negocjacji z jakimś "potworem" - osobą o większym doświadczeniu, autorytecie i z większymi m
75% rabatu
11,25 zł
44,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
![]() Semiotyka w marketingu
Autor:
Polak Krzysztof
Żurawicka Marzena
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie s
19% rabatu
67,86 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,16 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|