Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażyst
80% rabatu
12,00 zł
59,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,00 zł
Co oznaczała tajemnicza „jedynka” na pudełkach? Kto wymyślił sklep samoobsługowy i jak pojawienie się supersamów w Polsce wpłynęło na wygląd opakowań? Kto zbierał papierki po cukierkach, opakowania po czekoladach albo ustawiał na meblościan
41% rabatu
52,75 zł
89,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,93 zł
Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka
Autor:
Anna Rychwalska
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
Przedmiotem rozważań w niniejszej książce jest całościowe podejście do problematyki kształtowania marki pracodawcy, ujętej w kontekście zarówno teoretycznym, z uwzględnieniem procesu tworzenia jej struktury, jak i praktycznym, wynikającym z
34% rabatu
45,99 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,25 zł
Rozwiąż problemy z chciwością, strachem, gniewem, wiarą w siebie i dyscypliną. Gra mentalna na giełdzie Jareda Tendlera to zbiór praktycznych narzędzi dla inwestorów na rynkach akcji, kryptowalut i forex. Gra mentalna na giełdzie autorstwa
31% rabatu
75,82 zł
110,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,82 zł
Kompendium wiedzy o targach i wystawach
Autor:
Marcin Gębarowski
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Książka pierwsza taka na polskim rynku wydawniczym ujmuje kompleksowo aktualną wiedzę o targach i wystawach. Na publikację składa się ponad 500 haseł kluczowych dla zrozumienia istoty współczesnych wydarzeń wystawienniczych, skutecznego ich
38% rabatu
68,19 zł
109,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,19 zł
Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku
Autor:
Anna Ledwoń
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku Po co właściwie istnieje Twoja firma? Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuj
42% rabatu
34,04 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,45 zł
9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business
Autor:
Michał Szermelek
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business Jeżeli Twoja firma sprzedaje produkty, usługi lub rozwiązania innym firmom, to znaczy, że działasz na rynku business-to-business
42% rabatu
34,04 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,45 zł
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier..
Autor:
Paweł Tkaczyk
Wydawca:
OnePress / Helion
wysyłka: 48h
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych rzenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do p
42% rabatu
28,78 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,29 zł
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Autor:
Andrzejczyk Adrian
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i o
42% rabatu
39,79 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,12 zł
Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę
Autor:
Jarosław Szczepański
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę Budowanie marki. Krok po kroku W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy pos
42% rabatu
34,04 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,45 zł
Master the evergreen traffic strategies to fill your website and funnels with your dream customers in this timeless book from the $100M entrepreneur and co-founder of the software company ClickFunnels.
Russell Brunson, CEO and co-founder o
19% rabatu
63,82 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,55 zł
Książka ukazuje, przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źr
32% rabatu
44,57 zł
66,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,57 zł
Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji
Autor:
Mróz-Gorgoń Barbara
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebra
19% rabatu
67,86 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86 zł
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
Autor:
Przybysz-Polakowska Kinga
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia wewnątrzfirmowe Człowiek - jak flaming - należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamię
42% rabatu
39,79 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,12 zł
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego wyd. 3
Autor:
.Żukowski Marcin
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś naz
42% rabatu
31,68 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,13 zł
Umiejętnie zwizualizowana informacja to klucz do tego, by dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Najważniejszym zadaniem jest zdefiniowanie odbiorców i celów oraz wybranie właściwego wykresu do jasnego przekazu wiadomości. W tej bestsellerow
7% rabatu
190,41 zł
204,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 185,21 zł
woja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zagląd
42% rabatu
34,04 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,45 zł
SPIN®to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu w
21% rabatu
93,76 zł
119,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 93,76 zł
Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach Kamera, akcja, cięcie i... publikacja na YouTubie, Instagramie, TikToku W social mediach autentyczność to potęga ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A
38% rabatu
36,46 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,45 zł
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn.
Także w świecie reklamy.
Nie wierzysz?
Przeczytaj!
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle c
42% rabatu
32,89 zł
57,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,31 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|