![]()
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn.
Także w świecie reklamy.
Nie wierzysz?
Przeczytaj!
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle c
42% rabatu
33,08 zł
57,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,16 zł
![]() Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
Autor:
Adrian Prościak
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniu Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sp
42% rabatu
34,24 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
![]() Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo?
Autor:
Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Skuteczniej niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potraf
42% rabatu
31,86 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,93 zł
![]()
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich
38% rabatu
33,79 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,14 zł
![]()
Art branding 2 Światło na sztukę! Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to
38% rabatu
67,09 zł
109,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,83 zł
![]()
Neuronauka konsumencka zajmuje się teorią podejmowania decyzji przez człowieka, wynikającą z nieuświadomionych i na ogół niewyjaśnionych mechanizmów zachodzących w jego mózgu. W monografii przedstawiono, w zrozumiały sposób, neurobiologiczn
23% rabatu
57,40 zł
75,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,99 zł
![]()
Ty kontra ON. Twój szef, przedstawiciel banku, w którym starasz się o duży kredyt, dealer samochodowy, ważny inwestor. Każdy z nas stanął kiedyś do negocjacji z jakimś "potworem" - osobą o większym doświadczeniu, autorytecie i z większymi m
34% rabatu
29,54 zł
44,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,54 zł
![]() Semiotyka w marketingu
Autor:
Polak Krzysztof
Żurawicka Marzena
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie s
19% rabatu
67,75 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,71 zł
![]() Pierwsze skrzypce. Sprzedawaj podczas prezentacji wyd. 2023
Autor:
Kawszyn Roman
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
To nie jest książka o prezentacji. To jest książka o prezentacji sprzedażowej. Przed Tobą spotkanie z klientami na targach, meetingach branżowych, webinarach. Okazji do prezentacji jest wiele. Czy jesteś na to gotowy? Szef powiedział wyraźn
23% rabatu
37,57 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,94 zł
![]() Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
Autor:
Edwards Jim
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek. Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać
21% rabatu
47,12 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,12 zł
![]()
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została
19% rabatu
75,81 zł
94,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,17 zł
![]() SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych
Autor:
Ewelina Podrez-Siama
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Marzy Ci się top 10 wyników wyszukiwania? Wskakuj! Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbio
38% rabatu
42,47 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,52 zł
![]() Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego wyd. 2 wznowienie
Autor:
Makowska Marta
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do le
17% rabatu
62,12 zł
75,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,54 zł
![]()
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u
19% rabatu
59,68 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,24 zł
![]() Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
Autor:
Krzysztof Wadas
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten por
38% rabatu
36,86 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,07 zł
![]()
Wieloletnie obserwacje relacji naziemnego biznesu z przemysłem internetowym pozwoliły autorowi postawić tezę, że jak do tej pory owoce tej współpracy udało się zaobserwować tylko w wąskim wycinku gospodarki jakim jest sprzedaż dóbr wirtualn
26% rabatu
44,37 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,37 zł
![]() Controlling działań marketingowych
Autor:
Grzegorczyk Wojciech
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynko
10% rabatu
44,92 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,92 zł
![]()
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne m
32% rabatu
60,73 zł
89,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,73 zł
![]()
Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych info
39% rabatu
59,95 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,96 zł
![]()
W książce "Finanse przedsiębiorstw" Autorzy wskazują, w jaki sposób: - przeprowadzić analizę progów rentowności - zarządzać zapasami, rozrachunkami i gotówką - określić wartość pieniądza w czasie - analizować koszt kapitału własnego i obceg
33% rabatu
47,85 zł
71,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,85 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|