Okładka książki B2B E-commerce
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u
22% rabatu
53,93
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten por
38% rabatu
36,86
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Informacje pożądane
Informacje pożądane
Autor: Tomasz Kuzak
Wydawca: Złote myśli
wysyłka: 48h
Wieloletnie obserwacje relacji naziemnego biznesu z przemysłem internetowym pozwoliły autorowi postawić tezę, że jak do tej pory owoce tej współpracy udało się zaobserwować tylko w wąskim wycinku gospodarki jakim jest sprzedaż dóbr wirtualn
29% rabatu
42,73
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Controlling działań marketingowych
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynko
27% rabatu
36,50
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne m
32% rabatu
60,73
89,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Wprowadzenie do Salesforce w.2
Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych info
39% rabatu
59,95
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Finanse przedsiębiorstw - przykłady, zadania...
W książce "Finanse przedsiębiorstw" Autorzy wskazują, w jaki sposób: - przeprowadzić analizę progów rentowności - zarządzać zapasami, rozrachunkami i gotówką - określić wartość pieniądza w czasie - analizować koszt kapitału własnego i obceg
33% rabatu
47,85
71,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta wyd. 2
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko poz
39% rabatu
60,04
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Przez błędy do sukcesu
Przez błędy do sukcesu jest pisana na podstawie błędów popełnionych we własnych firmach. Jej głównym przesłaniem jest NORMALIZOWANIE tematu porażek oraz błędów, które towarzyszą nam każdego dnia. 47 lekcji JAK BUDOWAĆ BIZNES uwzględniając b
38% rabatu
61,67
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing i analityka biznesowa dla początkujących
Witaj w świecie fascynujących danych! Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i n
39% rabatu
34,57
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Przemysł szczęścia. Jak politycy i biznesmeni sprzedali nam well-being
Fascynująca, napisana popularyzatorskim językiem książka Williama Daviesa mówi o tym, jak pojęcie szczęścia stało się obiektem współczesnego marketingu - przedmiotem, który można sprzedać jak każdy inny produkt. To, co dla filozofów było pr
45% rabatu
24,75
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Biblia copywritingu wyd. 2
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywri
38% rabatu
30,71
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ogilvy on Advertising
Ogilvy on Advertising
Autor: David Ogilvy
Wydawca: Welbeck
wysyłka: 48h
David Ogilvy is well known and respected as the most successful adman of all time. His bestselling book, Ogilvy on Advertising, gives valuable advice to young hopefuls and veterans of the industry wanting to improve their success rate.
19% rabatu
71,78
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Ogilvy on Advertising
Ogilvy on Advertising
Wydawca: Welbeck
wysyłka: 48h
The most sought-after wizard in the advertising business.' Times MagazineFrom the most successful advertising executive of all time comes the definitve guide to the art of any sale. Everything from writing successful copy to finding innovat
19% rabatu
57,26
71,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing usług zdrowotnych
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżni
33% rabatu
55,27
82,01 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie jakością w projekcie
Zarządzanie jakością od wielu lat było przedstawiane w standardach i publikacjach naukowych jako jeden z istotnych aspektów projektu. Prowadzone w tym zakresie badania sugerują jednak, że deklaracje autorów standardów w niewielkim stopniu o
32% rabatu
47,22
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ciemna strona marketingu
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb nabywców
32% rabatu
74,24
109,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Hegarty on Advertising
Hegarty on Advertising
9% rabatu
78,86
86,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę..
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć? Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspo
38% rabatu
30,16
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki PERSONAL BRANDING. Świadome kształtowanie wizerunku (wyd. II)
Kreowanie rozpoznawalnej i silnej marki osobistej to wyzwanie, jakie stoi dziś przed każdym z nas. Świadomie kształtowany wizerunek, zgodny z tym, kim naprawdę jesteśmy, jest miarą nie tylko sukcesu zawodowego, ale przede wszystkim osobiste
33% rabatu
46,50
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
87
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj