![]()
Celem publikacji "CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z
17% rabatu
45,56 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,56 zł
![]() Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie
Autor:
Maciąg Klaudyna
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Nie musisz być specem od pisania, aby tworzyć skuteczne treści – po prostu zacznij działać. Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać? Ta książka pomo
21% rabatu
43,18 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,18 zł
![]() Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży
Autor:
Słotwiński Michał
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać? Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewol
21% rabatu
35,30 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,30 zł
![]()
Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu. Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu
21% rabatu
54,98 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,98 zł
![]()
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy - jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła,
38% rabatu
30,71 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł
![]()
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel - Wojtek Mierowski - Alicja M
19% rabatu
59,68 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,24 zł
![]() Marketing Sztuka konkurowania i współpracy
Autor:
Opracowanie zbiorowe
Wydawca:
POLTEXT /MT BIZNES/
wysyłka: 48h
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów pody
21% rabatu
70,70 zł
89,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,70 zł
![]()
MAPA PRAWIDŁOWEGO I SKUTECZNEGO POZYCJONOWANIA MARKI ISTNIEJE
- ZNAJDZIESZ JĄ W TEJ KSIĄŻCE!
DZIĘKI NIEJ ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU STRATEGICZNEGO STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ
TAKŻE TWOJEJ WIEDZY ZAWODOWEJ.
? KREATYWNE KONCEPTY - jak powstają, ich zwią
33% rabatu
84,24 zł
125,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,24 zł
![]()
Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.: - nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenw
28% rabatu
121,09 zł
169,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 121,09 zł
![]() Coaching narzędziowy. Psychologia szefa 2
Autor:
Gut Jerzy
Wojciech Haman
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych lub czymś trudnym i skomplikowanym. Wielu podwładnych, którzy podlegają coachingowi, traktuje go jako kolejne narzędzie oceny i presji na wyniki.
Autorzy książki rozpra
38% rabatu
42,47 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40 zł
![]()
American Ads 60
24% rabatu
99,86 zł
132,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,86 zł
![]()
American Ads 80
36% rabatu
94,54 zł
148,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 94,03 zł
![]()
American Ads 50
24% rabatu
111,96 zł
148,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 111,96 zł
![]()
MARKETHIC, czyli Market ing i Ethic al... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często dz
19% rabatu
43,55 zł
54,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,31 zł
![]()
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w sz
19% rabatu
75,81 zł
94,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,17 zł
![]()
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zaró
19% rabatu
100,01 zł
124,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,57 zł
![]()
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpo
24% rabatu
44,55 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,31 zł
![]()
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik
20% rabatu
86,89 zł
109,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 86,89 zł
![]() Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny
Autor:
Praca zbiorowa
Wydawca:
Naukowe Sophia
wysyłka: 48h
Szczególnie ważną zaletą kuchni i produktów regionalnych jest ich powiązanie z lokalną historią i dziedzictwem kulturowym, a to z kolei jest niezwykle istotne w budowaniu zrównoważonego rozwoju regionalnego. Konsumenci, którzy niejednokrotn
31% rabatu
46,68 zł
68,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,68 zł
![]() E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
Autor:
Mazurek Grzegorz red.
Wydawca:
Poltext
wysyłka: 48h
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać,
21% rabatu
47,12 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,93 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|