Okładka książki Czujesz? ...czyli o komunikacji marketingowej..
Celem publikacji "CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z
17% rabatu
45,56
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,56
Okładka książki Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie
Nie musisz być specem od pisania, aby tworzyć skuteczne treści – po prostu zacznij działać. Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać? Ta książka pomo
21% rabatu
43,18
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,18
Okładka książki Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać? Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewol
21% rabatu
35,30
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,30
Okładka książki MBA w dziesięć dni
Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu. Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu
21% rabatu
54,98
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,98
Okładka książki Biblia content marketingu
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy - jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła,
38% rabatu
30,71
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22
Okładka książki Bogactwo brandingu
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel - Wojtek Mierowski - Alicja M
19% rabatu
59,68
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,24
Okładka książki Marketing Sztuka konkurowania i współpracy
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów pody
21% rabatu
70,70
89,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,70
Okładka książki Od pomysłu do marki
MAPA PRAWIDŁOWEGO I SKUTECZNEGO POZYCJONOWANIA MARKI ISTNIEJE - ZNAJDZIESZ JĄ W TEJ KSIĄŻCE! DZIĘKI NIEJ ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU STRATEGICZNEGO STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ TAKŻE TWOJEJ WIEDZY ZAWODOWEJ. ? KREATYWNE KONCEPTY - jak powstają, ich zwią
33% rabatu
84,24
125,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,24
Okładka książki Reklama. Aspekty prawne
Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.: - nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenw
28% rabatu
121,09
169,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 121,09
Okładka książki Coaching narzędziowy. Psychologia szefa 2
Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych lub czymś trudnym i skomplikowanym. Wielu podwładnych, którzy podlegają coachingowi, traktuje go jako kolejne narzędzie oceny i presji na wyniki. Autorzy książki rozpra
38% rabatu
42,47
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40
Okładka książki American Ads 60
American Ads 60
Autor: Heimann Jim
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: 48h
American Ads 60
24% rabatu
99,86
132,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,86
Okładka książki American Ads 80
American Ads 80
Autor: Heimann Jim
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: 48h
American Ads 80
36% rabatu
94,54
148,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 94,03
Opakowanie American Ads 50
American Ads 50
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: 48h
American Ads 50
24% rabatu
111,96
148,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 111,96
Okładka książki MarkEthic
MarkEthic
wysyłka: 48h
MARKETHIC, czyli Market ing i Ethic al... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często dz
19% rabatu
43,55
54,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,31
Okładka książki Sapiens na zakupach
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w sz
19% rabatu
75,81
94,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,17
Okładka książki Brand Equity
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zaró
19% rabatu
100,01
124,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,57
Okładka książki Skuteczny marketing na TikToku
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpo
24% rabatu
44,55
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,31
Opakowanie Wskaźniki marketingowe
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik
20% rabatu
86,89
109,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 86,89
Okładka książki Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny
Szczególnie ważną zaletą kuchni i produktów regionalnych jest ich powiązanie z lokalną historią i dziedzictwem kulturowym, a to z kolei jest niezwykle istotne w budowaniu zrównoważonego rozwoju regionalnego. Konsumenci, którzy niejednokrotn
31% rabatu
46,68
68,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,68
Okładka książki E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać,
21% rabatu
47,12
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,93
Liczba wyświetlanych pozycji:
3
4
5
6
7
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj