Okładka książki Marketing Sztuka konkurowania i współpracy
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów pody
21% rabatu
70,70
89,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,70
Okładka książki Od pomysłu do marki
MAPA PRAWIDŁOWEGO I SKUTECZNEGO POZYCJONOWANIA MARKI ISTNIEJE - ZNAJDZIESZ JĄ W TEJ KSIĄŻCE! DZIĘKI NIEJ ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU STRATEGICZNEGO STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ TAKŻE TWOJEJ WIEDZY ZAWODOWEJ. ? KREATYWNE KONCEPTY - jak powstają, ich zwią
33% rabatu
84,24
125,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,24
Okładka książki Reklama. Aspekty prawne
Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.: - nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenw
28% rabatu
121,09
169,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 121,09
Okładka książki Coaching narzędziowy. Psychologia szefa 2
Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych lub czymś trudnym i skomplikowanym. Wielu podwładnych, którzy podlegają coachingowi, traktuje go jako kolejne narzędzie oceny i presji na wyniki. Autorzy książki rozpra
41% rabatu
40,40
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,47
Okładka książki American Ads 60
American Ads 60
Autor: Heimann Jim
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: 48h
American Ads 60
24% rabatu
99,86
132,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 111,96
Okładka książki MarkEthic
MarkEthic
wysyłka: 48h
MARKETHIC, czyli Market ing i Ethic al... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często dz
19% rabatu
43,55
54,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,55
Okładka książki Sapiens na zakupach
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w sz
19% rabatu
75,81
94,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,81
Okładka książki Brand Equity
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zaró
19% rabatu
100,01
124,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 100,01
Okładka książki Skuteczny marketing na TikToku
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpo
28% rabatu
42,34
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54
Opakowanie Wskaźniki marketingowe
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik
20% rabatu
86,89
109,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 86,89
Okładka książki Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny
Szczególnie ważną zaletą kuchni i produktów regionalnych jest ich powiązanie z lokalną historią i dziedzictwem kulturowym, a to z kolei jest niezwykle istotne w budowaniu zrównoważonego rozwoju regionalnego. Konsumenci, którzy niejednokrotn
31% rabatu
46,68
68,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,68
Okładka książki E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać,
21% rabatu
47,12
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,12
Okładka książki SEO dla początkujących
Trzecia książka duetu Agnieszka Ciborowska i Jarosław Lipiński (po WordPress dla początkujących i WordPress 5 dla początkujących) wydana przez Helion dotyczy pozycjonowania stron internetowych. Dwie pierwsze powstały z myślą o tych, którzy
41% rabatu
34,54
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,72
Okładka książki Strategia komunikacji w social mediach
Zostań biznesową gwiazdą social mediów Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsięb
42% rabatu
34,33
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,33
Okładka książki Jak być dobrym menedżerem
Ta książka jest pomocą oferowaną wszystkim, którzy czują się zagubieni i przerażeni nieznanymi dotąd problemami, jakie pojawiły się w momencie awansu menedżerskiego. Odpowiada ona nie tylko na te wyzwania, przed którymi stanąłem na początku
28% rabatu
31,53
44,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,53
Okładka książki Reklama handlowa w dawnym Krakowie Praktyki komunikacyjne
Książka stanowi oryginalne, bogate i wieloaspektowe opracowanie tematu, który do tej pory nie był przedmiotem monograficznego ujęcia z językoznawczej perspektywy. Praca autorstwa Patrycji Pałki lukę tę w znakomity sposób wypełnia. [ ] Niewą
17% rabatu
53,84
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,80
Okładka książki Badania jakościowe - metody i zastosowania (wyd. III)
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędn
33% rabatu
43,80
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,80
Okładka książki Kreowanie marek kultury Historia, współczesność, perspektywy
Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania mar
45% rabatu
26,95
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95
Okładka książki Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization
During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each
19% rabatu
59,68
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68
Okładka książki Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek..
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć s
41% rabatu
35,07
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,07
Liczba wyświetlanych pozycji:
3
4
5
6
7
87
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj