![]() Layout zasady kompozycja zastosowanie
Autor:
Ambrose Gavin
Harris Paul
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Książka wprowadza w zagadnienie szeroko pojętej kompozycji graficznej, na przykładzie różnych form wydawniczych i użytkowych.
Opowiada o charakterystycznych cechach layoutu i najważniejszych elementach, jakie trzeba wziąć pod uwagę przy je
21% rabatu
78,00 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 78,00 zł
![]() Reklama.Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?
Autor:
Robert Heath
Wydawca:
GWP
wysyłka: niedostępny
Niezbędna lektura dla pracowników agencji reklamowych, pracowników działów marketingu i reklamy we wszystkich branżach, menadżerów i przedsiębiorców.
31% rabatu
27,36 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,36 zł
![]()
Ochrona renomy przedsiębiorców w prawie polskim
Postępowanie antymonopolowe
Ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa
Prawo reklamy
Nadużywanie pozycji dominującej przez przedsiębiorców
Wspólnotowe reguły ochrony konkurencji
27% rabatu
35,67 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,67 zł
![]() Cywilizacja mediów Reklama Internet Prezentacja Scenariusze zajęć
Autor:
Nowel Ewa
Wydawca:
Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP
wysyłka: niedostępny
Książka dla nauczyciela zawiera opisy realizacji zajęć z edukacji czytelniczej i medialnej w szkole ponadgimnazjalnej.
Scenariusze jednostek metodycznych zawierają:
- cele lekcji
- opis przebiegu
- szczegółowe informacje o sposobach realiza
19% rabatu
4,04 zł
5,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,04 zł
![]()
Wiek XXI postawił przed grafikami trudne, ale interesujące wyzwania. Ich źródłem są nowe technologie, czy choćby nowe sposoby współpracy z klientami i odbiorcami. Ci zaś, są lepiej niż kiedykolwiek zorientowani w sprawach designu, globalnyc
19% rabatu
63,82 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł
![]()
Książka ta stanowi najszerszą jak dotąd na rynku polskim prezentację aspektów prawnych reklamy i promocji. Przedstawiono w niej prawne uregulowania reklamy i przybliżono regulacje odnoszące się do programów lojalnościowych, konkursów i sprz
14% rabatu
117,09 zł
136,49 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 117,09 zł
![]()
To doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących poszerzyć swe kwalifikacje pracowników dzia
35% rabatu
16,28 zł
24,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,28 zł
![]() Reklama a umysł konsumenta
Autor:
Sutherland Max
Sylvester Alice K.
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Temat reklamy wydaje się nierozłącznie związany z wiedzą tajemną i nie dającymi się ze sobą pogodzić poglądami. Jako konsumenci z reguły uważamy, że na nas osobiście reklama nie wpływa. Mimo to tworzone są nowe reklamy. A więc coś działać m
21% rabatu
22,85 zł
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,85 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|