Leksykon stanowi obszerny zbiór pojęć stosowanych w reklamie, wybrany i opracowany przez praktyka i nauczyciela, który stosował je w prowadzonej przez siebie działalności projektowej w zakresie wystawiennictwa, grafiki reklamowej i wzornict
31% rabatu
17,38 zł
25,30 zł
niedostępny
Od uchwalenia w dniu 6 września 2001 r. ustawy - Prawo farmaceutyczne Główny Inspektor Farmaceutyczny wydał kilkaset decyzji dotyczących zgodności bądź niezgodności z prawem reklam produktów leczniczych. Znajomość powyższego orzecznictwa um
27% rabatu
46,08 zł
63,00 zł
niedostępny
Dlaczego chodzi nam akurat o ?kult wyobraźni?? Czyżby dlatego, że ?rozum śpi?? Otóż niezupełnie. Ten ostatni na pewno - na swój sposób - czuwa nieustannie nawet gdy o tym nie wiemy. To wyobraźnia działa jak życie poety: poetą się nie jest -
43% rabatu
16,67 zł
29,00 zł
niedostępny
Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej
Autor:
Kuśpit Małgorzata
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Dużo miejsca po
25% rabatu
7,92 zł
10,50 zł
niedostępny
Zakazy reklamy towarów w prawie europejskim i polskim
Autor:
Harasimiuk Dominika Ewa
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Niniejsza publikacja dotyczy problematyki zakazów reklamy towarów sensytywnych - wyrobów tytoniowych, napojów alkoholowych i produktów leczniczych. Zagadnienie to przedstawione jest na tle uregulowań prawa europejskiego i polskiego. Publika
19% rabatu
84,68 zł
105,00 zł
niedostępny
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbio
22% rabatu
23,37 zł
29,90 zł
niedostępny
Słownik polsko angielski biznes media reklama tom 1
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Prezentowany Państwu polsko-angielski słownik wychodzi naprzeciw współczesnym oczekiwaniom, zawiera bowiem 15 000 haseł, zwrotów i wyrażeń, mających ułatwić komunikowanie w takich obszarach naszego życia, jak BIZNES, MEDIA i REKLAMA.
W na
31% rabatu
61,10 zł
89,00 zł
niedostępny
O reklamie we współczesnym społeczeństwie informacyjnym przeczytamy w książce Ewy Kowalskiej i Mirosława Kowalskiego.
Spis treści:
Historia reklamy
Skuteczność reklamy
Reklama społeczna jako narzędzie marketingu społecznego
Reklama a film:
31% rabatu
14,06 zł
20,48 zł
niedostępny
Ostatnie 15-lecie to okres intensywnego rozwoju rynku reklamowego w Polsce. Dziś po reklamę publiczną sięgają już nie tylko przedsiębiorcy dysponujący wysokim kapitałem. Rozwój technologii pozwala na dotarcie z reklamą niewymagającą wysokic
9% rabatu
126,00 zł
139,00 zł
niedostępny
Słownik sloganów reklamowych
Autor:
Spychalska Marta
Hołota Marcin
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
To zbiór wybranych sloganów reklamowych, które pojawiły się w reklamach telewizyjnych po 1996 roku, a które weszły do słownictwa codziennego. Slogany uporządkowane są alfabetycznie i opisane. Słownik podaje też nazwę i kategorię reklamowane
22% rabatu
42,90 zł
54,90 zł
niedostępny
Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w Polsce i na świecie. Część druga dotyczy teorii reklamy i obejmuje analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zakresu psychologii reklamy, próbując odp
15% rabatu
31,33 zł
37,01 zł
niedostępny
Prawo autorskie w reklamie i marketingu
Autor:
Brzozowska Monika
Wydawca:
LexisNexis
wysyłka: niedostępny
Prawo autorskie w marketingu i reklamie to przystępnie napisany poradnik, w którym zaprezentowano problematykę praw autorskich, zobrazowaną przykładami z sal sądowych. Książka przeznaczona jest dla prawników praktyków zajmujących się prawem
14% rabatu
38,54 zł
45,00 zł
niedostępny
Co w życiu każdego człowieka może stanowić najwiekszą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspo- koić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? -Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, u
26% rabatu
34,00 zł
46,00 zł
niedostępny
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji.
Dlatego też czesto spotykamy sie z reklamowymi apelami, zachecającymi do zakupu. Czy nasza obecna reklama ma także siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachecić?
25% rabatu
29,41 zł
39,00 zł
niedostępny
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy
Autor:
August Bullock
wysyłka: niedostępny
Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości
Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem
Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii
Poradnik i informator dla artystów, twórców
41% rabatu
39,78 zł
67,00 zł
niedostępny
Layout zasady kompozycja zastosowanie
Autor:
Ambrose Gavin
Harris Paul
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Książka wprowadza w zagadnienie szeroko pojętej kompozycji graficznej, na przykładzie różnych form wydawniczych i użytkowych.
Opowiada o charakterystycznych cechach layoutu i najważniejszych elementach, jakie trzeba wziąć pod uwagę przy je
22% rabatu
77,38 zł
99,00 zł
niedostępny
Reklama.Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?
Autor:
Robert Heath
Wydawca:
GWP
wysyłka: niedostępny
Niezbędna lektura dla pracowników agencji reklamowych, pracowników działów marketingu i reklamy we wszystkich branżach, menadżerów i przedsiębiorców.
32% rabatu
27,30 zł
39,90 zł
niedostępny
Ochrona renomy przedsiębiorców w prawie polskim
Postępowanie antymonopolowe
Ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa
Prawo reklamy
Nadużywanie pozycji dominującej przez przedsiębiorców
Wspólnotowe reguły ochrony konkurencji
27% rabatu
35,60 zł
49,00 zł
niedostępny
Cywilizacja mediów Reklama Internet Prezentacja Scenariusze zajęć
Autor:
Nowel Ewa
Wydawca:
Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP
wysyłka: niedostępny
Książka dla nauczyciela zawiera opisy realizacji zajęć z edukacji czytelniczej i medialnej w szkole ponadgimnazjalnej.
Scenariusze jednostek metodycznych zawierają:
- cele lekcji
- opis przebiegu
- szczegółowe informacje o sposobach realiza
19% rabatu
4,03 zł
5,00 zł
niedostępny
Wiek XXI postawił przed grafikami trudne, ale interesujące wyzwania. Ich źródłem są nowe technologie, czy choćby nowe sposoby współpracy z klientami i odbiorcami. Ci zaś, są lepiej niż kiedykolwiek zorientowani w sprawach designu, globalnyc
19% rabatu
63,71 zł
79,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|