Okładka książki Reklama. 50% pojęć gratis. Leksykon ADAM
Reklama. 50% pojęć gratis. Leksykon ADAM
Autor: Jolanta Lux
Wydawca: Adam
wysyłka: niedostępny
Leksykon stanowi obszerny zbiór pojęć stosowanych w reklamie, wybrany i opracowany przez praktyka i nauczyciela, który stosował je w prowadzonej przez siebie działalności projektowej w zakresie wystawiennictwa, grafiki reklamowej i wzornict
31% rabatu
17,38
25,30 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama produktów leczniczych
Od uchwalenia w dniu 6 września 2001 r. ustawy - Prawo farmaceutyczne Główny Inspektor Farmaceutyczny wydał kilkaset decyzji dotyczących zgodności bądź niezgodności z prawem reklam produktów leczniczych. Znajomość powyższego orzecznictwa um
27% rabatu
46,08
63,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zasady kultu wyobraźni
Zasady kultu wyobraźni
Autor: Smid Wacław
Wydawca: DR Lex
wysyłka: niedostępny
Dlaczego chodzi nam akurat o ?kult wyobraźni?? Czyżby dlatego, że ?rozum śpi?? Otóż niezupełnie. Ten ostatni na pewno - na swój sposób - czuwa nieustannie nawet gdy o tym nie wiemy. To wyobraźnia działa jak życie poety: poetą się nie jest -
43% rabatu
16,67
29,00 zł
niedostępny
Okładka książki Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej
Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Dużo miejsca po
25% rabatu
7,92
10,50 zł
niedostępny
Okładka książki Zakazy reklamy towarów w prawie europejskim i polskim
Niniejsza publikacja dotyczy problematyki zakazów reklamy towarów sensytywnych - wyrobów tytoniowych, napojów alkoholowych i produktów leczniczych. Zagadnienie to przedstawione jest na tle uregulowań prawa europejskiego i polskiego. Publika
19% rabatu
84,68
105,00 zł
niedostępny
Okładka książki Copywriting internetowy
Copywriting internetowy
Autor: Maciej Dutko
wysyłka: niedostępny
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbio
22% rabatu
23,37
29,90 zł
niedostępny
Okładka książki Słownik polsko angielski  biznes media reklama tom 1
Prezentowany Państwu polsko-angielski słownik wychodzi naprzeciw współczesnym oczekiwaniom, zawiera bowiem 15 000 haseł, zwrotów i wyrażeń, mających ułatwić komunikowanie w takich obszarach naszego życia, jak BIZNES, MEDIA i REKLAMA. W na
31% rabatu
61,10
89,00 zł
niedostępny
Opakowanie Reklama w społeczeństwie informacyjnym
O reklamie we współczesnym społeczeństwie informacyjnym przeczytamy w książce Ewy Kowalskiej i Mirosława Kowalskiego. Spis treści: Historia reklamy Skuteczność reklamy Reklama społeczna jako narzędzie marketingu społecznego Reklama a film:
31% rabatu
14,06
20,48 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama farmaceutyczna i pokrewna
Reklama farmaceutyczna i pokrewna
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Ostatnie 15-lecie to okres intensywnego rozwoju rynku reklamowego w Polsce. Dziś po reklamę publiczną sięgają już nie tylko przedsiębiorcy dysponujący wysokim kapitałem. Rozwój technologii pozwala na dotarcie z reklamą niewymagającą wysokic
9% rabatu
126,00
139,00 zł
niedostępny
Okładka książki Słownik sloganów reklamowych
To zbiór wybranych sloganów reklamowych, które pojawiły się w reklamach telewizyjnych po 1996 roku, a które weszły do słownictwa codziennego. Slogany uporządkowane są alfabetycznie i opisane. Słownik podaje też nazwę i kategorię reklamowane
22% rabatu
42,90
54,90 zł
niedostępny
Okładka książki Wiedza o reklamie PARK/PWN
Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w Polsce i na świecie. Część druga dotyczy teorii reklamy i obejmuje analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zakresu psychologii reklamy, próbując odp
15% rabatu
31,33
37,01 zł
niedostępny
Okładka książki Prawo autorskie w reklamie i marketingu
Prawo autorskie w marketingu i reklamie to przystępnie napisany poradnik, w którym zaprezentowano problematykę praw autorskich, zobrazowaną przykładami z sal sądowych. Książka przeznaczona jest dla prawników praktyków zajmujących się prawem
14% rabatu
38,54
45,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej
Co w życiu każdego człowieka może stanowić najwiekszą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspo- koić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? -Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, u
26% rabatu
34,00
46,00 zł
niedostępny
Okładka książki Język reklamy w komunikacji medialnej
Język reklamy w komunikacji medialnej
Autor: Smid Wacław
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też czesto spotykamy sie z reklamowymi apelami, zachecającymi do zakupu. Czy nasza obecna reklama ma także siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachecić?
25% rabatu
29,41
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy
Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii Poradnik i informator dla artystów, twórców
41% rabatu
39,78
67,00 zł
niedostępny
Okładka książki Layout zasady kompozycja zastosowanie
Książka wprowadza w zagadnienie szeroko pojętej kompozycji graficznej, na przykładzie różnych form wydawniczych i użytkowych. Opowiada o charakterystycznych cechach layoutu i najważniejszych elementach, jakie trzeba wziąć pod uwagę przy je
22% rabatu
77,38
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama.Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?
Niezbędna lektura dla pracowników agencji reklamowych, pracowników działów marketingu i reklamy we wszystkich branżach, menadżerów i przedsiębiorców.
32% rabatu
27,30
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Prawo konkurencji
Prawo konkurencji
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Ochrona renomy przedsiębiorców w prawie polskim Postępowanie antymonopolowe Ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa Prawo reklamy Nadużywanie pozycji dominującej przez przedsiębiorców Wspólnotowe reguły ochrony konkurencji
27% rabatu
35,60
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Cywilizacja mediów Reklama Internet Prezentacja Scenariusze zajęć
Książka dla nauczyciela zawiera opisy realizacji zajęć z edukacji czytelniczej i medialnej w szkole ponadgimnazjalnej. Scenariusze jednostek metodycznych zawierają: - cele lekcji - opis przebiegu - szczegółowe informacje o sposobach realiza
19% rabatu
4,03
5,00 zł
niedostępny
Okładka książki Czemu służy grafika użytkowa
Wiek XXI postawił przed grafikami trudne, ale interesujące wyzwania. Ich źródłem są nowe technologie, czy choćby nowe sposoby współpracy z klientami i odbiorcami. Ci zaś, są lepiej niż kiedykolwiek zorientowani w sprawach designu, globalnyc
19% rabatu
63,71
79,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
13
14
15
16
17
17
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj